Betrouwbare verkopers!

Ik zou graag Pingu en lovemylife willen melden, van beiden iets ontvangen vandaag. Goed verpakt! :slightly_smiling_face:

[color=rgb(216, 61, 95)] heb ik een leuke swop gedaan op een andere site. Dus ook zeer zeker te vertrouwen!!

Vera is ook betrouwbaar

Jessica is betrouwbaar! Leuke trui ontvangen :slight_smile:

Sarah de Bree en Rowan zijn betrouwbaar!

Feliies is betrouwbaar! Super leuk jurkje van haar overgenomen, ze reageerde heel snel en ik had het ook snel binnen. :slightly_smiling_face:

Don’t fence me in is betrouwbaar:)

Dankjeee :wink:!

Dank je wel!! :couplekiss_man_woman:

LH94 is betrouwbaar! Ze heeft kleding voor me gereserveerd gehouden en werd vandaan netjes verpakt bezorgd :slightly_smiling_face:

Daphne is ook betrouwbaar, zelfde verhaal als LH94, hoewel de verpakking wel iets beter had gemogen…

En please, give Ambiciones a medal!
Ik had bij haar schoenen gereserveerd en ik kreeg ineens een note van haar dat ze ze per ongeluk al had verzegd aan iemand van Marktplaats. Nouja, kan een keer gebeuren. Kreeg ik een paar dagen later ineens een note van haar dat degene al 3 keer niet is komen opdagen en ze er wel flauw van was. Helaas had ik mijn geld toen al uitgegeven aan iets anders, maar ik wilde de schoenen nog wel heel graag hebben! Ze wist dat ik er belang bij had en ze heeft de schoenen maarliefst 3,5 weken voor me vastgehouden. Zelfs uit de advertentie gehaald hier op GS omdat ze wel wist dat ik ze wilde hebben. Hele fijne communicatie gehad en de schoenen zaten goed verpakt met een briefje er bij omdat ik iets extra had overgemaakt voor het lange vasthouden. Goede daden mogen ook beloond worden toch? :slightly_smiling_face:

Echt, je bent een topmeid! :grinning:

Flopzak is betrouwbaar! :sunglasses:

lover to lover is betrouwbaar!

Dankjewel :slightly_smiling_face:

Khaleesi is betrouwbaar! Binnen op de afgesproken datum en ze is heel aardig haha :slightly_smiling_face:

xSerah is ook betrouwbaar! Super mooie tas bij haar gekocht! Bedankt Serah!

Nadi is betrouwbaar!
Heel netjes en keurig verpakt.

Bedankt Nadi!

Alsje ! :heart:

Ah lief jij ook ! :heart:

fluweel! Na 1 dag al binnen en ik ben er ontzettend blij mee :grinning:

reclame