Betrouwbare Ebay Verkopers

Hi girls, Ik wil heel graag een 88 palette bestellen, en wel zo goedkoop mogelijk. Ik weet natuurlijk van E-Bay. Maar:
Ik weet niet wie daar betrouwbaar zijn dus:
Meiden die een palette bestelt hebben:
Welke E-bay verkoper is betrouwbaar en welke niet.

Thank youu.

Help ?

oeps, hier ga je de fout in, nu vindt iedereen je sarcastisch :pensive:

WAAR DENK JE DAT FEEDBACK VOOR IS?

Ik vraag gewoon naar ervaringen.
Ik dacht deze site bedoelt was om elkaar tips te geven en elkaar te helpen.
In plaats van mensen er op wijzen dat ze iets fout doen. Daar heb ik me dan dus in vergist, dan blijkt dit dus een site te zijn waar chagrijnige pubers zich op af kunnen richten op mensen die gewoon wel tips willen.

Girlscene is helemaaaal niet gezellig, je word afgemaakt als je 1 ding fout doet. agja!

Het is gewoon zo nutteloos, je gaat toch niet voor elk ding dat je op ebay wil kopen een topic openen met bij welke koper je dat het best kan kopen? Ebay is zoiezo te vertrouwen, 1 keer naar de feedback van de verkoper kijken en je weet wat je kan verwachten.

geen ervaring met ebay, sorry.

Ik wist niet eens dat er een feedback bestond
Het spijt me ontzettend.
Nou goed?

Je gaat dus gewoon niet eerst zelf op onderzoek uit, maar dumpt meteen je vraag hier? Zo moeilijk is het niet om dat te vinden hoor. Als je bij een product kijkt, staat het gewoon naast de naam van de verkoper.

Nee, dit gaat nooit meer goed komen. :'3 wss heb je ook geen paypal

okee, ik denk dat ze het nou wel snapt.

Lang leven de Feedback & paypal

nou allemaal ontzettend bedankt voor jullie hulp.

zal ik dan wel gewoon even normaal reageren??
bunbuncity in heel erg betrouwbaar… heb daar een kwasten set van gekocht en was binnen een week binnen…

'xx

Kijk naar de feedbacks.
En sowieso, als je met paypal betaalt, krijg je het geld terug als je opgelicht bent / word.

wat een gezellige reacties van mensen *KUCH KUCH* not (:

inderdaad.

Wat een oud topic.

Thuis kopen we echt super veel op ebay en we hebben nog nooit echt problemen gehad. Af en toe zijn dingen wat meer versleten dan verkopers durven zeggen, maar niets ernstig. Telkens als je iets koopt of verkoopt op Ebay ga je meestal een feedback plaatsen op het profiel van de andere (ver)koper. Iedereen kan die zien, zo kan je dus een beeld krijgen hoe hard iemand te vertrouwen is.
X

Kijk gewoon zorgvuldig naar de feedback joh.