Betrouwbaarheid zwangerschapstest ?

Hey. Ben ik weer… ik had destijds verteld dat ik het onveilig had gedaan 3 keer. Het is nu al 3 weken en 1 dag later. Ben 7 dagen overtijd. Ik heb nu al 2,5 weken veel buikpijn… kramp en steken, 1,5 a 2 weken last van misselijk gevoel, maar geen overgeven. Eet lust is minder vooral sochtend. En savonds heb ik soms echt eetbuien. En… raar gezegd… de poeperij zeg maar gaat of moeilijk of is weekachtig… rommellige darmen. Ook duizeligheid. En ik voel me gewoon niet fit. De ene dag is t beter. Maar sommige dagen is mijn eerste eten pas het avond eten. Slecht slapen, moeilijk in slaap komen, moe. En ik zit gewoon meer op de wc… zo irritant… vanaaf ook 20 minuuten en moet meer plassen en het plassen doet pijn…
Maar ik heb 2 dagen voor nod gestest en toen ik 5 dagen overtijd was en beide negatief. Aan de andere kant heb ik nog steeds een stressige situatie en had al last van stemmingswisselingen… en ben ik sinds 2 weken nu depressief en nu 1 weekje medicatie verhoging. Maar kan dit allemaal van stress komen? Of kan het zijn dat de test nog niet goed test en het wel zwanger is? Want ben in maart of april gestopt met de pil en ben sindsdien altijd regelmatig op de dag nauwkeurig. Dus dat het uitblijft ben ik niet gewent en de buikpijn wordt wel iets minder maar het misselijke gevoel erger en dat met die eetlust ook…

Zijn ook allemaal stress symptomen. Je kan wel nog een testje doen maar ze zijn betrouwbaar.

Voor de zekerheid kan je nog een testje doen.