Betrapt

Ja, je moet het gewoon vertellen. Niet allemaal der omheen draaien maar gewoon vertellen je kan niks doen.
En volgende keer niet doen of beter doen.
veel successss

Tja, als je zo dapper bent om een spiekbriefje te gebruiken, moet je ook zo dapper zijn om het te vertellen. Even door de zure appel heenbijten, nooit meer doen en over een week is iedereen het vergeten. :slightly_smiling_face:

Doe gewoon alsof je het vertelt hebt. Of is ze van plan het te gaan controleren?!

wat een onzin :’)

mijn moeder had me uitgelachen om het feit dat ik betrapt was

Zo erg is het toch niet om te vertellen want zo erg is het niet. Wat willen ze doen?
Het is een fout die je gemaakt hebt waarbij je in het gevolg beter zal nadenken en niet meer zal spieken want het is inderdaad niet echt slim. Dat zullen ze vast wel begrijpen. Het lijkt me sterk dat ze er te hard op ingaan? Iedereen maakt fouten.

Dit dus

De kans is ontzettend groot dat ze vroeger ook zelf gespiekt hebben. :’)
Is er uberhaupt iemand die nog nooit gespiekt heeft?!

Als je geen zin hebt in ruzie, doe je net als of je het hebt verteld. Als of ze daadwerkelijk je ouders gaan opbellen om te controleren of je het hebt gezegd. :’)

Ach, ik zou het gewoon vertellen aan je ouders. Wat willen ze doen, boos worden? Zo ernstig is het nu ook weer niet en zij hebben ongetwijfeld ook weleens gespiekt vroeger.
Zeg gewoon dat je ervan hebt geleerd en het niet meer zult doen.

-

Volgens mij mag een docent zoiets helemaal niet van je eisen?