betrapt op vreemdgaan...

Hallo meiden,

Ik en mijn vriend zijn al 2 jaar samen en laatst pakte ik zijn laptop om op facebook te gaan. Hij is dan automatisch aangemeld op facebook en ik kon het niet laten om beetje op zijn facebook te snuffelen.

Ik zag toen berichten tussen hem en een vriendin van ons dat ze gekust hebben en dat ze behoorlijke gevoelens voor elkaar hadden.

Ik herinderde me toen ook een paar maanden geleden dat hij zei, ken je *naam van vriendin* nog ? zij had een dikke crush op mij toen we elkaar net ontmoette…

toen dacht ik er natuurlijk niks bij omdat hij al zo lang de mijne is…

Maar ik nu de berichten heb gelezen ik heb het meisje aangesproken en zij heeft alles opgebicht…
ik heb mn vriend aangesproken maar hij ontkent alles…

en ik weet zelf eigelijk niet zo goed wat ik er mee moet doen…

het is inderdaad al lang geleden, maar toch…
het meisje zegt nu ook dat zij helemaal geen gevoelens meer voor mijn vriend heeft…

Sommige mensen zeggen dat ik het gewoon moet vergeten en mezelf overheen moet zetten…
wat denken jullie …?

Dat makkelijk gezegd dan gedaan,dat vergeet je niet wat toen gebeurd was.
Dat vergeet je gewoon niet meer,er zo veel gebeurd dat je toch wel bang bent dat het weer kan gebeuren.
Praat met je vriend er over ,hij kan je er meer over vertellen of liever niet
maar dan weet je waar je aan toe bent.
Maar als je vind dat het beste is om relatie te stoppen, en sta er zelf er achter dan doe je dat
je moet het niet doen omdat anderen dat van je verwachten het gaat om jou.

Best wel lastig dit. Het is al lang geleden gebeurt zoals ik kan opmaken uit jouw verhaal, maar snap dat je dit niet even makkelijk kunt wegstoppen… Praat er nog eens goed met je vriend over. Ik vind het wat lullig dat hij nu alles gaat ontkennen, laat hem eerst maar eens eerlijk zijn. Dan kun je wel verder zien wat je wilt.

Lang geleden of niet dit vind ik zeker niet kunnen! Hij heeft je vertrouwen waarschijnlijk vreselijk beschadigt en dat zou nooit meer de oude worden, vertrouwen is net een gum het wordt kleiner na elke fout. Het is nog triester van hem dat hij ook nog eens alles ontkent hij hoort zijn trots opzij te zetten en na dat hij deze vreselijke fout begaan is moet hij sowieso zijn excuses aanbieden dat is nog het minste dat hij kan doen denk ik. Maar dat mensen zeggen dat je je gevoel opzij moet zetten vind ik heel harteloos hoe zou je dat kunnen doen na dit? na dat hij dit jou geflikt heeft!

Dit. Hij moet open kaart spelen!
Sowieso goed erover nadenken hoe het nu verder moet, al is het lang geleden gebeurd, vreemdgaan is echt een no go :sob::muscle:

Ik denk dat het aan jezelf ligt. Mijn ex had vanalles geflikt en ik kon gewoon geen vertrouwen meer in hem krijgen. Ik heb het uitgemaakt toen en ben verder gegaan.

Als jij denkt dat het wel lukt om hem te blijven vertrouwen zou ik hem ermee confronteren en het uitpraten.

Zo niet, bespaar jezelf de moeite en pijn en stop ermee.

^Precies dit

boh dit is moeilijk… al helemaal omdat het een tijd geleden is. Ik vind sowieso dat je vriend het moet opbiechten en jullie er een goed gesprek over moeten hebben. Waarom heeft hij het gedaan en waarom zijn ze ermee gestopt? Is dit het enige meisje geweest, heeft hij nog wel eens verlangd naar een ander en wat zijn zijn gevoelens voor hem inmiddels? Maar het belangrijkste is: hoe voel jij je erbij?

Vreemdgaan = vreemdgaan wanneer het ook gebeurt is. Het heeft waarschijnlijk wel jou vertrouwen beschadigd. Als ik in jou schoenen had gestaan had ik goed met hem gepraat, je weet het toch al, dus voor hem heeft ontkennen geen zin. Ik zal hem wel kunnen vergeven maar vergeten moet je het zeker niet. Het is gewoon verkeerd wat hij heeft gedaan. Ik zou wel gewoon door gaan met de relatie. Maarja dat is wat ik zou doen, de keus is natuurlijk altijd nog aan jou :wink:

Ik vind dit zelf heel moeilijk. Ik begrijp me in hem, maar in haar. Ik ben zelf namelijk ook vreemd gegaan op mijn vriend. De domste en domste fout ooit. Toen kwam hij er later via via achter, en ik had nooit wat gezegt. Ik ging het ook ontkennen en wou er om liegen.

Hij heeft het me vergeven, maar het vertrouwen was echt bar slecht. Het wordt steeds beter, gelukkig. Ik zal die fout echt never nooit meer maken, het was gewoon zo dom. Ik wil hem ook echt bewijzen dat het nooit meer gebeurd, en dat kan ik alleen bewijzen door het te laten blijken met de tijd.

Maar ik had het ook gesnapt als hij het me niet vergeven had. Hij is alleen zo belangrijk voor me. Ik ben zo dom geweest.

Ik zou als ik jou was hem er mee confronteren dat zij alles heeft opgebiegt, en ga je gevoel achterna.

Hey Meiden heel erg bedankt voor jullie reacties…

Ja, het moeilijkste vind ik dat hij liegt… als hij gewoon had toegegeven hadden we het uit kunnen praten en een plekje kunnen geven, vooral omdat het zo lang is geleden…

maar inderdaad omdat hij liegt ga ik denken, waarover zou hij nog meer gelogen hebben…

we hebben *dacht ik* altijd een hele goeie relatie gehad, waar we elkaar veel ruimte gaven…

zo is het dat ik veel rondreis en hem dus in totaal 8 maanden niet heb gezien verspreid over 2 jaar…

ik ga me dan afvrage wat hij nog meer misschien heeft uitgespookt…

@ Noeke, ze stopte omdat zij verhuiste naar het buitenland…en toen is eigelijk contact beetje dood gebloed denk ik…

Ja het is eigelijk super ingewikkeld omdat het niet hier in Nederland is gebeurd, maar ergens anders…

Ik ben zelf ooit vreemd gegaan toen ik nog iets met mijn ex had. Op een gegeven moment kon ik er niet meer tegen en heb ik alles opgebiecht. Het enige wat ik er over kan zeggen is dat ik me altijd super gezegend heb gevoeld dat hij me vergaf en ik zijn vertrouwen terug heb kunnen winnen. Vreemd gaan is echt zo ongeveer het ergste wat je je partner kan flikken, maar als je echt een goede relatie hebt is het misschien de moeite waard om er aan te werken. Dan moet hij er natuurlijk wel over willen praten…