Ik ben deze vakantie op kamp geweest. ik lag met een jongen in de tent en we begonnen te zoenen enzo… we gingen verder en we hadden sex, totdat we betrapt werden. de leiding kwam de tent binnen(omdat jongens niet bij meisjes mogen slapen) en iedereen ging om ons heen staan. gelukkig hebben ze niets doorgehad, maar later die avond riep de leiding heel hard: wie gaat er aan de vinger van(naam van die jongen) ruiken!? we schroken heel erg maar ze bleken een grap te maken. ze hebben mijn moeder gebeld maar ik weet niet wat ze haar hebben verteld… wat moet ik nu doen?
liefs
Troll?
wat bedoel je? :dry:
dafuq
wat :’)
Dat je dit erop zet, terwijl het niet waar is.
Heeft de leiding dat echt gezegd? Als dat zo is zou ik alsnog een klacht indienen ondanks dat je bent betrapt. Want dat is geen geintje namelijk. Kijk, weet niet hoe oud jullie zijn en ik zal daar verder niet over oordelen, maar handig was het niet.
what did I just read
tja… de consequenties ondervind je vanzelf lijkt me.
Oeps
oh jeetje
Hahahh en hoe wil die camping dat in de gaten houden dat jongens en meiden niet bijelkaar mogen?
En serieus die leiding gaat heus niet bij jullie tent staan kijken dat jullie dat deden lol
Omg de trolls worden steeds erger :*)
Als je op kamp bent is er leiding mee, en die controleren dat dus, niet de camping. ^
OT: Ik zou niks doen, wachten tot je moeder er iets van zegt, zo niet, gewoon laten zoals het is.
Oepssssssss
uh
…
#awkward