Betrapt door leraar met briefje?

Ben jij eens betrapt toen jij een briefje met je vriendje/vriendin schreef?

en wat stond erop?

nuttelozetopiciknow :grinning:

Ja, ik had het laatst! Zo erg, best wel persoonlijk was het wat er op stond… Dus ik griste m gewoon weer uit der handen, hahahaha. Maar ze vond t niet erg ofzo… Je kan bij haar wel veel maken, gelukkig;)

k zat een x briefjes over de leraar rond te gooien met hij is echt zo’n kutmongool enzo :relieved: en hij zag dat en toen moest k t voorgaan lezen voor de klas… stond k daar: meneer van straaten is echt een enorme kutmongool… k had er 2 uur nablijven en 1 uur pauzecorvee aan overgehouden…

ohgod, ja. in de 1e klas was dat. ik & een vriendin zaten te schrijven over onze wiskundeleraar. we hadden al best veel dingen geschreven. hij merkte het en mijn vriendin moest het briefje brengen. we hebben 2 uur lang in de a28a (strafkamer & allemaal van die coördinators enzo). en toen moesten we het goedmaken. echt een gedoe hé.

ik ben wel heeel vaak betrapt met erge briefjes over leraren of leerlingen maar ik doe er dan ook alles aan om te voorkomen dat de leraar het te pakken krijgt en het leest!

nee.
ik schrijf ook geen briefjes o.0

nee xd naja alleen met briefje waar aantekeingen voor latijn op stonden , en die lag nog in mn etui ( opgevouwen enzo) tijdens een pw duits , werd het uit mn etui gepakt en krege ik een preek over spieken , duurde vet lang tot ie geloofde dat het echt geen spiekbriefje was

Hmm ja. Van die persoonlijke briefjes dat nét je mannelijke mentor die leest & het van plan is voor te lezen in de klas. Spiekbriefje 1x volgens mij.

jaa in groep 8 deed ik dat,
stond iets gemeens in over iemand uit de klas njs…
mn leraar las het dus ook nog mooi voor ><

ik vind dat best wel heel erg kinderachtig.
dat doet mijn buurvrouw in de klas ook.
HOI
HOE IS HET
LEUK HE.
FRANS IS STOM.

dat geeft ze dan door naar haar vriendin voor ons.
euwwwwwwwwww.

waarom briefjes schrijven als je ook gewoon kunt praten?

Ja idd… praat gewoon

Ja, alleen 't briefje lag op de grond.
En vriendin en ik zo ahh niet van ons (:
Bij ons word je d’r zo uitgestuurt als die wiskundeleraar een slechte dag heeft, en dan gaat praten.
Vandaar dat we alles op briefjes schrijven.
Of als iemand ver van je af zit, gaat ook niet zo makkelijk dan om te praten ;p

Idd wij schrijven wel s briefjes omdat de leraar zó chaggo is, dat je 3 uur nablijven te wachten staat als je praat.
Maar meestal zeg ik dat het persoonlijk is, en dat de leraar er niks mee te maken heeft.
Maar je moet het briefje vooral niet proberen naar voren door te geven, wordt onderschept door de jongens… Kinderachtige kutklas :S

Vandaag lekker niet! had spiekbriefje gewoon in mn paardrijlaars gestopt, bovenaan natuurlijk; Die van wiskunde heeft niks gemerkt! :grinning_face_with_smiling_eyes: Gewwon hand op de knie, duim in de laars, briefje eruit tussen mn vingers, en even later briefje weer in mn laars…haha, het zit er nog altijd in! :stuck_out_tongue: moet alleen opletten dat het niet naar onder zakt, maar dat zal niet zo gauw gebeuren want mijn laarzen zitten vrij strak. :stuck_out_tongue:
Wie heeft er nog originele ideeën om te spieken? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ik heb altijd hele gesprekken met m’ n vriendin die naast m’ n zit
dmv zo’n schrift waar we altijd praten over domme dingen :'D
da’s leeeeeeeeeeeuk

Nee, nooit.
Ik doe dat eigenlijk nooit meer zo vaak,
vroeger wel op de bassischool- maar nee nooit betrapt.

Eerst was een meisje wel betrapt, en het werd dus voorgelezen er stond op;
‘Koen, wil je met me?’ haha, dat was grappig.

met briefjes ben ik wel eens betrapt… maar waren gelukkig niet voorgelezen!
spiekbriefjes ben ik gelukkig nooit mee betrapt :stuck_out_tongue: maar die heb ik ook zelden gebruikt

in de 4e klas had ik een schrijfschrift en die ging dan de klas rond :stuck_out_tongue: echt gezellig was dat! natuurlijk niet met iedereen maar gewoon met diegene die mee wouden schrijven en waar we mee omgingen :stuck_out_tongue:

ik was zo’n mislukte tekening met een vriendin maken. Was best vies over de wallen en allesxD Zo omstebeurt er iets bij tekenen. Pakte mijn leraar nederlands hem. Schaamte:| en toen zei die jonge meiden worden snel grootxD

Oja, en ik moest een x strafwerk schrijven en wij doen dat altijd dat iedereen 1 zin schrijft uit de klas en dat is dus gewoon minder werk. Trappen leraren altijd in. Maaaaaar onze mentor had hem gepakt enja toen werd ze boos