Betoog

Haiii
Wij moeten voor school een betoog houden en mijn stelling is: er moeten meer plussize modellen komen.
Mijn voorargumenten zijn:

-Het zorgt voor minder onzekerheid en meer zelfacceptatie.
-Het fenomeen model is geen onbereikbaar doel meer
-Modellen worden gezien als iets herkenbaars en vergelijkbaars
-Mensen proberen niet te voldoen aan een onmogelijk ideaalbeeld
-Maatschappij veranderd.

2 Tegenargumenten
Mensen worden dikker.
Het is te makkelijk om model te worden

Ik moet nog 1 tegenargument maar die ook weer verwerpen
help me!:stuck_out_tongue:

ontwerpers moeten meer stof gebruiken bij hun “showmodel” dus het kost meer geld.

Haha oke die is flauw, weet nog even niets…*denkt na*

Maare ik vraag me af wat uberhaupt argumenten zouden kunnen zijn voor “mensen worden dikker”?? :anguished:?

Kleding valt mooier op dunne modellen ofzo? :stuck_out_tongue:

Veel van je voorargumenten komen op hetzelfde neer.

Dit is geen belediging voor dikke mensen ofzo ik probeer even een argument te bedenken.

Als je meer plussize modellen gebruikt zal het dik zijn sneller worden geaccepteert en heeft straks een nog groter deel van de bevolking overgewicht.

Dit kan je verwerpen door; Het plaatsen van alleen dunne modellen is ook niet goed voor de gezondheid van de bevolking, er zijn meiden die denken dat dát normaal is en aan het afvallen slaan. Als je ze allebei gebruikt, en ook nog een size ertussenin zien jonge meisjes sneller in dat dun zijn ook niet alles is.

Zoiets? :grinning:

je tegenargumenten slaan nergens op.

ik zou eerder gaan als iets in dat de populariteit daalt van dat merk kan dalen, of dat het in het belachelijke wordt getrokken in van die idiote blaadjes, ofzo.

-

Misschien er zal meer gebruik worden gemaakt van fotoshop e.d omdat de wat dikkere vrouwen vaker last hebben van putjes en striae hebben e.d.
Dat geldt dan wel alleen voor foto’s.

Vind het trouwens dom om tegenargumenten te moeten verzinnen want ook ik ben er juist voor maarja.

Pardon? dat je het niet eens bent met me argumenten prima maar breng het voortaan even anders ofzo. Ik heb mijn tegenargumenten even kort opgeschreven en nog niet toegelicht dus een oordeel valt nog niet echt te geven

Die van purepassion is goed.

Als het zo zou zijn, wordt ‘plussize’ geaccepteerd in de maatschappij (niets mis mee natuurlijk) maar er wordt dan minder op het gewicht gelet waardoor obesitas meer voor gaat komen. Dat komt dan omdat het gewicht een minder belangrijke factor is in er goed uitzien en er met vet voedsel makkelijker om wordt gegaan.

Bij plussize komt veel striae voor, wat niet gezien wordt als een schoonheidsideaal.

Oke, ze zijn niet zo goed mijn argumenten :’) ik denk dat je niet zo veel aan me hebt, maar ik ben het ook met de stelling eens dus het is redelijk lastig

Je argumenten zijn best goed hoor^^
alleen de eerste heb ik eigenlijk al samengevat: mensen worden dikker maar die moet ik nog uitwerken

Haha, ja ik heb ze eigenlijk herhaald, zie ik nu pas. x]

elk model heeft maatje 36 omdat de kleding dan allemaal in dezelfde maat kan worden gemaakt, en het staat gewoon mooier (vind ik)

http://www.modeblog.nl/wp-content/uploads/2009/12/volle-modellen.jpg

@ hierboven

het is toch gewoon zo dat je als bedrijf kleding krijgt opgestuurd.
Bijvoorbeeld bij de hills/city
die krijgen allemaal kleding van bedrijven binnen
en die kunnen daaruit kiezen wat ze gaan gebruiken bij fotoshoot
En omdat ze niet alle maten gaan opsturen doen ze alleen maat 36
en je model moet dit natuurlijk wel passen.

Als ze dan allemaal plussize modellen doen
denkt iedereen juist het maakt niet uit als je wat meer vet hebt.
Het maakt idd niet uit of je vet hebt
Maar waarom loopt iedereen dan te zeiken dat de bevolking steeds dikker wordt.

Juist omdat het vergelijkbaar is denk ik dat het stimuleert om af te vallen en niet om nou je vinger in je keel te steken maar toch wel gezond.

Iets vet erbij mag, maar niet plussize moddelen