betoog

heei, ik heb bijna mijn betoog op school maar ik heb nog geen onderwerp :bored:
weten jullie een onderwerp? het moet actueel zijn… :bored: (voor havo 3 :wink:)
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar mijn onderwerpen worden steeds afgekeurd omdat mijn docent vindt dat hij het al te vaak hoort :rage: (gewicht van modellen, zelfstandig rijden vanaf 17 en euthanasie)

Dus ga je het nieuws kijken / op internet zoeken in plaats van anderen (wij) het werk voor je te laten doen.

@voldemort
hahah ja dankje.
Wat denk je? al gedaan natuurlijk, elk onderwerp van mij word afgekeurd…

Dan vertel je ons welke onderwerpen je al hebt geprobeerd en kunnen we je daar misschien bij verder helpen.

Ik moest de mijne houden over sexting, misschien is dat wat? Dus met aspecten wat betreft werk vinden, werkgevers kijken meestal eerst op Facebook om je aan te nemen, en bijvoorbeeld de komst van snapchat en de gevolgen van sexting hierdoor.

Beetje vreemd trouwens dat je docent zoveel afkeurt… Is toch niet jouw fout dat ze, door het docent zijn, deze onderwerpen vaker voorbij ziet komen? Als het actueel is en dat de opdracht is kan je toch niks anders, haha.

ja vind ik dus ook, maar hij vindt dat je "orgineel"moet zijn, anders haal je bij hem zo een onvoldoende :rage:

Nou ja ik kan mezelf voorstellen dat bijvoorbeeld het onderwerp ‘dierproeven’ al echt vaak wordt gekozen. Tja een actueel onderwerp? Vluchtelingen? Armoede in Nederland? Werkloosheid in Nederland (met name onder de ouderen mensen 55+)?
Of… iets met gezondheid? Roken en zwangere vrouwen bijvoorbeeld? Of het feit dat fastfood vaak goedkoper is dan een gevarieerde verse gezonde maaltijd? Nou succes heb je huiswerk weer gedaan. Bedenk er even stellingen bij en je kan weer naar je docent.

racisme en Sylvana Simons is geloof ik wel actueel :’)
Een draai aan de zwarte pieten discussie en wat vind jij ervan dat heel Nederland plots over haar mening valt?

Doe over de verandering van Barbie(pop).