betoog over programma

hee meiden
zouden jullie me kunnen helpen?
ik moet voor school een pleidooi houden over een programma dat van tv zou moeten.
ik moet een programma hebben waarbij ik twee voor- en twee tegenargumenten bij kan verzinnen
mijn programma is Spuiten en Slikken
zouden jullie twee voor- en twee tegenargumenten willen plaatsen?
kusss lisa

Ik kijk die programma’s niet, anders had ik je graag geholpen

alleen spuiten en slikken mssn
tegen; het is niet geschikt voor kleine kinderen
voor; het helpt taboe’s de wereld uit

up

up

Voor; Je komt meer te weten over seks en drugs zonder dat je het zelf uitprobeerd en dus mischien schade aanricht.
Tegen; veel jongeren krijgen stimulatie om drugs uit te proberen door dit programma en meer en sneller seks

Dit tegenargument is niet echt te gebruiken, want het programma wordt niet voor niets zo laat pas uitgezonden. Om 11u 's avonds ongeveer pas (weet t niet precies), dus dan heb je echt geen kleine kinderen meer die t kunnen kijken …

Maar dat het taboe’s de wereld uithelpt is zeker waar. Ook dat jongeren meer info krijgen dus er misschien verstandiger mee omgaan. Het zet ze inderdaad wel aan om het te gaan gebruiken (daar kan ik inkomen in ieder geval), maar het meerendeel van de jongeren is wel nieuwsgierig ernaar. Dus je kan beter op deze manier tips voor het gebruik geven dan wanneer ze het zelf op een onverantwoorde manier gaan uitproberen.

up

up