Betoog NL Help Aub !!

Hee meiden,
ik heb een dringende vraag, morgen heb ik een betoog voor een examencijfer, maar heeft iemand goeie ideeen voor argumenten voor of tegen? de stelling is:

Voor een goed literatuuronderzoek is het essentieel dat je je kunt verplaatsen in de hoofdpersonen uit de voor het onderzoek gebruikte werken.

ik moet of 2 argumenten voor de stelling hebben, en het 3e argument moet een tegenstelling zijn.
of 2 agumenten tegen de stelling en het 3e argument weer een tegenstelling.
Kunnen jullie me aub helpen?! ik moet het echt snel maken. en ik had ervoor gekozen om VOOR de stelling te zijn, maar de argumenten die ik had bedacht lijken erg op elkaar.
Help aub! Heel erg bedankt!

Ben je snel mee. Jij doet er geen fuck aan en nu mogen wij jou gaan helpen, mooi is dat.

gister nog een 7.8 voor mijn betoog gehad voor mn examen, whoehoe.
ot: google.

Ik ben tegen, maar heb maar éen argument:
Want het is niet noodzakelijk om te weten hoe een hoofdpersoon zich gedraagt om de systematische studie op basis van wetenschappelijke literatuur en andere documenten om een wetenschappelijke vraagstelling te beantwoorden.

Bovendien, waarom krijg je het onderwerp al van te voren - dat vind ik echt heel raar! (…)

Het is voor een herkansing, en aangezien ik de opdracht gister pas kreeg(omdat het ‘‘maar voor een herkansing’’ was) en vandaag andere herkansingen had, had ik sinds vanmiddag pas tijd om eraan te werken. En ik kan er niet echt goede argumenten bij verzinnen, ik ben er natuurlijk nu ook al mee aan de gang, maar ik vraag alleen maar of iemand anders goede argumenten weet bij de stelling. zoja dan gebruik ik die bij mijn betoog, anders zal ik zelf gewoon wel wat verzinnen.
Dus als mensen mij kunnen helpen ben ik ze erg dankbaar :slightly_smiling_face:

tegen: het is niet essentieel om je te verplaatsen in het hoofdpersoon omdat je dan niet objectief naar het stuk kunt kijken.

voor : je kunt rekening houden met de gevoelens en het karakter van de hoofdpersoon zodat je het boek/artikel beter begrijpt en er misschien zelfs meer plezier aan kunt beleven.

tegen: het is niet essentieel, als je je niet kunt inleven in het hoofdpersoon is het boek/artikel meteen een stuk minder interessant om te lezen.

Zoiets?!

heel erg bedankt hier heb ik wel iets aan!