Betoog Nederlands- tegen argument..

Ik moet een betoog voor nederlands schrijven over het onderwerp: Cameratoezicht op straat.
Weet iemand nog een tegenargument?
:flushed:

Ik moet het tegenargument weerleggen btw!

Een argument tégen camera’s op straat; privacy schending

Ik moest dit doen voor Frans.

Camera toezicht op straat is inderdaad privacy schending, bovendien is het wellicht onbetaalbaar om overal camera’s te plaatsen en zeker om naar elke opname te kijken.
Als je overal ook alles opneemt, waar ga je al die opnames stockeren en wanneer gooi je de oude opnames weg? Na een dag heb je al een hele kamer vol met opnames…
Bovendien zou cameratoezicht een gevoel van veiligheid moeten geven, maar als heel je stad volhangt… Dan krijg ik toch eerder het gevoel dat de stad niet veilig is en daarom er camera’s ophangen. Waardoor de mens eigenlijk nog meer een gevoel krijgt van onveiligheid.

Je kunt hier trouwens veel over vinden op het internet
Succes :wink:

@hierboven,
Ja klopt maar de meeste die op internet staan , staan ook als voorbeeld in mijn boek en je moest er een zelf bedenken haha!

Wel bedankt allebei hierboven!! :hugs:

Iemand uit mijn klas had deze ook. Zij zei dat de camera’s vaak van extreem slechte kwaliteit was en de dader toch niet herkend kan worden.
Maar dat is wel een beetje generaliseren misschien.

Oh maar die kan je goed weerleggen dus (: Dat het wel werkt als de kwaliteit prima is.

Oh ja ik heb hem al af, maar toch bedankt!!

Zou iemand hem willen lezen?

Wanneer moet je hem inleveren?

Vandaag!
Maarja hoeft dus niet haha