beterschapskado?!

m’n vriend is dus ernstig geblesseerd geraakt met voetbal, maar ik kan niet naar hem toe :frowning_face: Wonen nogal ver van elkaar &heb het komende week heel druk met school… :frowning_face: Nu zat ik eraan te denken om hem een lief kado te sturen, maar weet z’n adres niet? Hebben namelijk nog niet zo lang met elkaar & eigenlijk moet dat kado wel een verrassing blijven… Heeft iemand maybe een idee hoe k achter z’n adres kan komen? én wat een leuk kado is? heb echt geen idee wat hij leuk zou vinden, moet echt iets zijn waar ik hem ff mee op kan vrolijken nu! :grinning:

www.telefoongids.nl
Als je dan zijn voornaam, achternaam en woonplaatst intikt krijg je zo alle gegevens volgens mij.

Ligt eraan hoeveel geld je eraan uit wilt geven. En hoe zwaarder en groter het cadeau, hoe meer verzendkosten.

adres kan je vragen misschien aan mensen die je ook kent…? of aan een vriend van hem…? kado… ja weet niet echt… het eerste waar ik aan dacht was m&m’s met tekst dr op…XD of je maakt zelf een tasje met allemaal dingetjes die hij kan gebruiken nu hij geblesseerd is en stuurt die op… of gewoon een leuke (grote) kaart… is alleen wel een beetje standaart…

www.telefoonboek.nl
Eigenlijk om telefoonnummers te zoeken,
maar als je zijn achternaam + woonplaats weet komt het adres er ook te staan.

Hij is pas verhuisd, dus z’n adres staat (nog) niet in de telefoongids… :frowning_face:

je kan ook omgekeerd zoeken… http://www.nummerzoeker.com/ dan typ je nummer in en je krijgt adres…

Dan moet je het hem wel sneaky vragen, want ik denk dat het nergens anders is aangepast dan. Moet je er gewoon een beetje omheen lullen. Of ken ken je een vriend van hem? Kun je het daaraan vragen.

wrrm vraag je niet gewoon…? als verassing moet blijven moet je tog echt vragen aan vrienden of familie van hem dan…

Ik ken eigenlijk niemand van z’n familie & z’n vrienden ook niet zo heel goed… :frowning_face: Maar denk dat ik toch maar 1 van z’n vrienden moet vragen, anders kom ik er nooit achter waarschijnlijk :stuck_out_tongue: Nog ideeën voor een origineel&lief kado?

Als verassing langsgaan met een mand vol lekkere dingetjes?..
Bijv. fruit/cd’s/films standaard dingetjes, maar ik denk dat ie daar erg blij mee is als zijn vriendin langskomt. Of anders vraag je idd zijn adres en je kan via TNT post.nl een kaart sturen, en dat gaat via de mail. Maar daar moet je 2,80 voor betalen. Of je stelt een pakket samen en verstuurt dat via de post(kantoor).

indd een mand met dingen die hij lekker vind en een leuke film ofzo of cd’s weet ik veel. en dan heel mooi versieren en met een hele lieve kaart erbij !

Zat zelf te denken aan een chocoladetelegram! wat vinden jullie daar van? Kan niet aan z’n adres komen, dat is nog een probleem :frowning_face: Z’n beste vriend weet die ook niet?! dus maar op een subtiele manier vragen denk ik…