Betere conditie, wie doet er mee?

Hee,

Ik wil nu echt gaan werken aan een betere conditie! Het eind van de straat haal ik rennend nog niet eens! *shame on me*

Er is volgens mij al een oud topic over, alleen daar wordt niet meer in gereageert; dus om het weer wat leven in te blazen; ‘een nieuw, schoon topic’!

Dan kunnen we van deze beginpost een post met tips maken :slightly_smiling_face:
Als iemand tips ofzo heeft, graag melden :slightly_smiling_face:

Betere conditie, tips and tricks
*
*
*
… Vul maar aan :slightly_smiling_face:

Dus… Wie doet er mee?!

Stap vaker op de fiets of loop vaker.
Als je ergens moet zijn waar trappen en een lift is kies dan voor de trap.
Je kan ook gaan hardlopen en dit steeds langer doen. Begin hiermee natuurlijk wel op een rustigtempo en bouw dit steeds verder op! Je kan ook interval doen, zodat je bijvoorbeeld: 1 minuut loopt, 1 minuut hardloopt.

Ik doe mee, heb al een veel betere conditie dan 1 jaar geleden door fitness.
Paar dingen die misschien helpen.

• Touwtje springen
  • Joggen
  • Trappen op en af rennen

Check! Ben gisteren gaan skeeleren, vandaag wil ik gaan hardlopen en morgen heb ik gewoon training :grinning:

Ik ga vanavond hardlopen met een vriendin :slightly_smiling_face:

Heyyyy vienna, leuk topic! Ik doe zeker mee hoor!

Met een vriendin gaan hardlopen, lekker gezellig misschien nog een muziekje erbij. Je moet dan proberen om elke keer langer vol te houden of langer door te gaan en misschien een doel te stellen voor jezelf. Dan werk je naar je doel toe.

Ik wil ook gaan hardlopen met een vriendin.
Beetje jammer dat zij net zo lui is als mij. :’)

net weesten hardlopen, ging echt heel slecht xd

Hee Vienna, jou ken ik nog wel van het afvaltopic (:

Ehm ik doe ook mee! Ik heb maandag hardgelopen en ga vrijdag weer. Doel is een trainingschema van 8 weken uit te lopen met 2 trainingen in de week voor 15 minuten hardlopen en 1x in de week aerobics. Phoe, wat een sportiviteit (a)

@Noreen; haha, ik ken jou ook nog ^^! Ik ga ook een trainingsschema maken, weet iemand waar je die op internet kan maken ofzo?

Vanavond fitnessen… geen zin maar ik ga :grinning:

Ik ga morgenochtend hardlopen!

Ik doe ongeveer 30 /45 min. My fitness coach club op de wii. Daar ga je echt van zweten!!

IIIIKKKKKKKKKK,

ik heb 2 jaar niet kunnen lopen
nu kan ik niet eens rustig de trap oplopen

Als mijn vriend en ik gaan samenwonen binnenkort, gaan we ons allebei aanmelden bij een healthclub of fitnesscentrum.

Lekker op de loopband, de hometrainer, …

Oh, en verder wil ik weer meer gaan wandelen of fietsen.
Maar eens kijken of ik mijn fietsensleuteltje vind, dan ga ik als het weer heerlijk warm is, eens vaker weer naar school fietsen!

aahh k houd het nooit vol.

@Dodokippoes; haha, dat heb ik ook hoor xd Ik wilde vanochtend weer gaan hardlopen, alleen ik heb spierpijn xd