Beter bevriend met jongens

Hebben jullie dat ook dat jullie beter bevriend zijn met jongens dan met meisjes? Ik ben op school in mijn vriendengroep wel helemaal omringd door meisjes die echt bijna niet met jongens overweg kunnen. Alleen mijn beste vriendin kan zo ook redelijk opschieten met jongens… Soms heb ik zo als ik na school naar huis rijd en ik een groepje jongens zie staan ik er best wel bij zou willen gaan staan gewoon omdat ze er zo cool uitzien :flushed:
Ben ik nou raar of hebben jullie dat ook ?

Ik ga met ze allebei heel goed om. Maar ik heb wel vaak dat als ik met een jongen praat de automatische flirt-mode bij mij aangaat, haha

Ik ben in het algemeen beter bevriend met jongens.
Maar ik vind het niet cool, soms vind ik het zelfs vervelend.
Bij ons in de groep is vaker stress, en bij de jongens voel ik me op mn gemak.

Ik heb bijna alleen maar jongens als vriend.

Dat heb ik dus ook :slightly_smiling_face:
bij jongens voel ik me veel veiliger enzo

me too heb alleen 1 beste vriendin en voorderest ja gewoon wat klasgenootjes die meisjes zijn, maar vooral jongens.

Naarmate ik ouder werd, werd mijn vriendenkeuze ook gemengder.
Ik ging niet meer met jongens om dan met meiden, maar er waren periodes dat ik wel meer met m’n beste vriend om ging, dan met vriendinnen.
En het is echt niet gek dat je meer met jongens bevriend bent hoor.
Veel meiden hebben dat, omdat jongens je niet keuren. Meiden onder elkaar is altijd concurentie. Jongens hebben dat niet, ze zijn relaxter.
Dus, lekker gemengd houden die vriendschappen, heb je alleen maar voordelen mee.

Vind het overigens ook niet echt cool maar ik bedoel dat ik liever met jongens omga omdat ze zoveel cooler zijn enzo…

Hmm, nee, ik heb bijna geen jongensvrienden. Niet perse dat ik niet met ze overweg kan, maar meer dat hier niet echt vriendenmateriaal is, waarvan ik denk, ja man die zijn chill daar wil ik mee omgaan. De meeste zijn van die kut “kak” achtige jongens. Naja geen kakker, maar zo een soort type mensen.

Maar dat heeft toch niks meet ‘cool’ te maken.
Meiden zijn ook ‘cool’. Wij helpen elkaar als 't nodig is en bieden advies.
Jongens zijn wat nonchalanter en dat trekt meiden soms meer.

Ik ben ook vaak enigst meisje bij mijn vrienden, ja… eigenlijk best wel vaak. Eigenlijk altijd wel, tenzij ik eens een vriendin meevraag. Ik heb ook wel vriendinnen, want met jongens kun je niet overal over praten, maar over het algemeen gaan jongens en ik beter overweg. Dat is niet raar. En ik denk dat ieder meisje wel zegt ‘ja ik ben ook beter bevriend met jongens’. 't Is alleen de vraag of je ook werkelijk alleen maar met jongens omgaat of niet.

Ja heb ik ook , nu komt me verjaardag eraan en zeg ik tegen hun neem een vriendin mee, anders heb ik alleen maar jongens op me verjaardag ziet er ook zo raar uit XD
heb maar 2 echte meisjes vriendinnen voor derest vinden ik heel veel meiden die ik ken bij mij hier in de buurt zo snel stresserig en dramaqueens XD Maar ja kan ook liggen dat ik mezelf half man vind met me game verslaving voetbal volgende, en het afentoe denken als een jongen XD

Ik heb maar 2 jongens in de klas, maar daar kan ik het wel heel goed mee vinden en ik denk dat ik dat ook wel vrienden kan noemen wantik spreek daar zsoms wel mee af met nog andere meiden. Ik heb veel meer meidenvriendinnen, maar ik hbe echt jongenshumor, hu n humor is gewoon veel beter en droger dan die vna meisjes :’)

Nee, ik kan juist niet vrienden zijn met jongens!
De jongens die aardig tegen me zijn, worden verliefd op me als ze me beter leren kennen (en ik niet op hun dan meestal) dus dat werkt niet.
Ik heb dan ook maar 3 jongensvrienden en die zijn alledrie gay.

Ik ga ook veel met jongens om =] meiden hebben vaak ruzie onder elkaar en daar heb ik soms geen zin in. Dus ga ik bij mijn jongens vrienden staan. Kan je ook mee lachen en dom doen enzo xD

Op school sta ik vaak bij alleen maar jongens en zie hun ook naast school. Ze hebben gewoon zulke leuke humor en lekker makkelijk in de omgang.
Daarnaast heb ik ook gewoon veel vriendinnen

ha, ik ben juist het tegenovergestelde, ben niet zo goed in bevriend zijn met jongens :stuck_out_tongue:.

Ik heb juist niet echt jongensvrienden… Eigenlijk alleen vriendinnen :stuck_out_tongue: Op de basisschool was het allebei wel, maar sinds de middelbare school niet echt meer eigenlijk…