Betekent mijn droom iets?

Ik had dinsdagavond over mijn crush gedroomd en het was heel apart
want we moesten naast iemand anders gaan zitten en toen kwam hij naast mij zitten! ik zei toen van
ooh ik ga maar weg (als grapje) en toen zei hij van nou jij bent aardig toen moest ik lachen en ging terug op mijn stoel zitten na een tijdje moesten we samen heel hard lachen om een klasgenoot en maakten grapjes met elkaar enzo en opeens ging hij met zijn hand onder mijn shirtje maar dan wel van de achterkant en toen zat hij aan mijn rug enzo ik moest er heel hard om lachen
betekent dit iets? ik kan sinds woensdag nergens anders meer aan denken… :flushed:

Nee, betekend niks. Het is een droom.

dromen zijn bedrog toch? haha
nee ik geloof iig niet in dromen die iets betekenen

Ja het betekent dat jij hem wel ziet zitten, anders was het niet je crush. Je droomt dat hij aan jou zit, dus dat hij jou ook wel ziet zitten omdat je dat hoopt.

Het betekent dat jij hem leuk vindt.

Zal wel niet veel betekenen. Dromen zijn alleen maar dat je je dag verwerkt, he.
Ik droom ook zovaak rare dingen, lijkt me niet goed als die dromen allemaal wat zouden betekenen.

De een zegt dat dromen betekenissen hebben, de ander niet.

Dromen gaan over gebeurtenissen en gevoelens die je verwerkt. Verder niets denk ik.

Ik droom soms ook dat er een leuke jongen me op komt halen en me meeneemt. Helaas is dat nog nooit gebeurd. :hammer:

Het enige wat je hier kunt uithalen volgens mij is dat jij van hem houdt. Dan kunnen zo’n dromen wel eens passeren denk ik

ik had laatst ook een hele rare droom maar vooral vaag het was met een jongen die ik niet ken en mijn droom was dat we aan het knuffelen waren en we zeiden niets gewoon. echt vaag

Dromen hoeven niet veel te betekenen. Maar je droomt van hem, omdat je hem gewoon ziet zitten :slightly_smiling_face:

Ik droomde laatst dat ik John Lennon was.
en geloof me ik ben niet john lennon atm.

Als je droomt dat iemand je aanraakt staat dat voor de intimiteit of het soort relatie dat jullie hebben (hoeft niet direct een liefdesrelatie te zijn)

Edit: dit staat in een dromen-boek van mij. En tot nu toe klopt alles wat er in staat voor mij

hee, ik heb ook een dromen-boek ik ga er weer is in kijken !

dit dus hahaha :frowning_face:

Ik heb 3 keer gedroomd dat mijn ex het zou uitmaken, de dag na de 3e droom gebeurde dit ook.
En daarna droomde ik dat hij me zou bellen omdat me mist en terug wil, helaas is dit niet gebeurt…