betekenis droom

hai, ik heb gister want gedroomd en wil de betekenis graag weten.

ik droomde over een jongen die ik al heel lang niet gesproken heb, paar jaar geleden zaten we bij elkaar op de bso, maar we praatte nooit echt. ik droomde dat we buiten waren en het opeens heel hard ging onweren en bliksemen, we rende naar onze huizen ( in mijn droom waren we buren ) en toen hij naar binnen wou zei ik dat ik wilde dat hij bij me bleef en gaf ik hm een knuffel.

wat betekent dit?

Dat je daarna wakker bent geworden.

dromen zijn bedrog

Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik door
Oke sorry moest even

Je kan het denk ik wel op internet vinden

Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog <3

Lol, we dachten 'tzelfde :stuck_out_tongue:

Owh ik dacht dat het door was …

^ Volgens mij is het gewoon ‘nog’. Heb het liedje een keer voor een musical op de basisschool uit mijn hoofd moeten leren en ken hem nu nog steeds.

Even antwoord op je vraag: Ik denk niet dat alle dromen iets betekenen. Ik droom vaak over degene waar ik vlak voordat ik in slaap val aan denk.

Dat rijmt toch niet? :stuck_out_tongue:

Volgens mij kun je de betekenis van een droom wel ontdekken als je meer kijkt naar de sfeer van de droom en de emoties die je in de droom hebt ervaren. Emoties die je veel in het echte leven ervaart komen vaak terug in dromen.

niet echt een bepaalde reden denk ik, gewoon wat je op dat moment graag zou willen

Ik denk niet dat het iets betekent. Ik droom soms ook wel eens over dingen/personen die ik een lange tijd niet heb gezien of die eigenlijk helemaal geen impact gehad hebben op mijn leven.

dat je mischien op die jongen bent
had je da zelf nie kunne bedenken

het kan dat je hem mist (ofzo)

IK VOEL JE ADEM EN ZIE JE GEZICHT
JE BENT EEN DROOOOM DIE NAAST ME LIIIIIIIGT

JE KIJKT ME AAAAAAN EN REKT JE UUUUIT
EEN KEER IN DE ZOVEEL TIJD KOMEN DROOOOOOMEEEEEEEEEN UUUIIIIIIITT

Sorry not sorry.

Nu even serieus: misschien heb je hier wat aan? http://droominfo.nl/