betekenis dromen? ik weet ze

[s]hoihoi

ik heb boeken gelezen over dromen enzovoort,
omdat het me wel interessant leek. ik heb der heel veel over
geleerd wat dromen betekenen enzovoort,

dussen altijd al nieuwschierig wat die ene droom betekend?
vraag maar raak[/s]

ik heb heel veel school enzo en de tijd dat ik achter de computer
zit wil ik natuurlijk niet alleen maar dromen ‘uitleggen’ dus
geen dromen meer… ik maak de laatste nog even af maar die
vanaf nu 5.32 nog in gezonden worden reageerik niet meer op

als je echte rare dromen hebt die heeel vaak voorkomen
dan mag je me natuurlijk een prive bericht sturen (:

( ik weet natuurlijk niet alle)

Dat soort dingen kun je opzich toch makkelijk vinden met google tegenwoordig?

mmh ja dat is waar ik sluit het topic wel

ja dat is waar ik sluit de topic wel

Uhm pas 2 nachtmerries gehad, kijk maar of je er iets in vind ofzo xD

Ik was bezig een film te kijken. Toen werd ik er in meegesleurd en was het ‘echt’ , ik zat er zelf in. Daarna ontvoerde 10 mensen mij waarom er 3 werden dood geschoten door de andere 7. Ze probeerde me te verkrachten en ik probeerde op pause te drukken of uit de film te stappen. Het lukte uiteindelijk om op pauze te drukken. Ik rende naar huilend naar buiten. Daar botste ik op het gangpad nog tegen een agent op die daar net arriveerde. Toen begon de film weer te lopen. Ik rende en rende en toen ik bijna thuis was kwam ik in een soort winkel terecht met meer mensen die precies het zelfde hadden meegemaakt. Toen bleef ik maar zeggen : ‘Ga weg , verspreid je andersr zien ze dat we hier zijn’.

Ik zat op de bank van het huis van mn oppaskinderen. Er is een man en een vrouw. De man moet weg en loopt naar buiten. Dan is het opeens heel stil en de vrouw en ik gaan buiten even kijken. Daarna zien we de man op de grond liggen. Hij is aan het shake,trillen,beven. Er komt bloed uit zn mond. Overal bloed.

ik droomde vroeger altijd meerdere keren dat ik in een ruimte zweefde met allemaal kleuren die zich in elkaar mengden en dat mijn vader links onder in de hoek mij de weg stond de wijzen. Hij zei dan: ‘Ja, iets naar links! Nee, nu weer iets naar links. No een klein stukje naar rechts, goedzo!’. En dan was mijn droom af. Echt heeeeel raar. ik droomde het echt een keer in de maand ofzo! nu nooit meer, maar ik heb me wel altijd afgevraagd wat het betekende.

de eerste is wel lastig omdat er zegmaar meerdere dingen
in gebeuren maar dat je in de tv werd ‘gezogen’ kan te maken hebben
met dingen uit het verleden dat je die aan het verwerken bent.
en dat je naar de film keek is meestal dat je kijkt hoe je leven
voorbij gaat (dit gebeurt dan zegmaar in je hoofd maar hb je zelf
niet door)

1. het kan te maken hebben dat je oververmoeid bent, maar ook
    dat je je bittere confrontaties tussen jou en vriend of familielid nof geliefden.

Ik droomde dat ik samen met mijn beste vriendin in een appartementje woonde en dat mijn beste vriendin een soort ziekte had, er liepen allerlei beestjes op haar armen die er niet afgingen, en toen later bij mij ook :] superweird.

En ik droomde ook dat ik samen met mijn ex een kruiswoordpuzzel aan het maken was in een gelig appartement en dat we vet gelukkig waren en dat soort shit, heel vreemd want ik spreek hem nooit xD

Ik heb vanacht gedroomd. Dat ik met twee (1 een was een jongen van mijn klas) anderen als enige overblefen in de wereld. Maar er was een soort van ziekte uitgebarst waardoor er echt monsters kwamen en dat mensen daar zelf in veranderde (in A’dam dan het leek verlaten en het was nacht en het zag er niet echt mooi uit, het was best wel somber) We gingen eerst naar buiten om te kijken wat er was, mr het leek als of we supersnel konden lopen. Maar toen kwam er een beest aan (iets engs). Ik rende terug naar mijn huis met mijn klasgenoot. Maar die andere persoon die bij ons hoorde lieten we achter, hij was te langzaam. We verstopte ons in de badkamer en toen leek het alsof er een klein jongetje voor de deur stond die zei dat hij naar binnen wou. Maar wij vertrouwden het niet en we waren doodsbang. Dat het een monster was die zich voor deed als een kind of die achtergebelven persoon die in zoiets is veranderd was toen hij ‘waarschijnlijk’ werd aangevallen en dat hij ons wou aanvallen.

Ik hoop dat je het weet.

die weet ik neit precies maar 1 ding weet ik wel
Dromen over je vader voorspelt dat je anderen moet raadplegen om problemen op te lossen.

Dromen over een ziekte slaan op wanhoop, onplezierige veranderingen en/of overspannenheid. maar insecten zijn dat je kleine dingetjes
(problemen) moet gaan oplossen enzo.
dus ik denk dat die droom er op slaat dat je je onplezierig voelt
en dat je die dingetjes war dat door komt (geen grote dingen)
moet gaan oplossen

over die ex weet ik niet, ik denk dat als het goed is dat je nog wel wat
voor hem voelt…

-

Er waren 2 mannen die bij mensen gingen aanbellen, en die dan zeiden van : Proficiat ! U heeft een auto gewonnen. U moet m morgen afhalen blablabla’
En als je m dan ging afhalen, stopten ze met zo’n witte bestelwagen voor je huis en kwamen ze inbreken.
Dit gebeurde eerst bij mijn grootouders, en een paar dagen later kwamen ze bij iedereen in onze straat langs. Ook bij ons dus, maar wij wisten natuurlijk hoe het zat, dus bleven ik en mijn zus thuis ipv die auto mee te gaan halen. (Je kreeg wel echt een auto, maar die was dan blijkbaar na een paar dagen stuk) Nou kwamen die dieven dus en ze stopten mijn zus en ik in de kamer van mijn ouders, maar ze waren niet echt gevaarlijk zegmaar, wel onvriendelijk maar voor de rest niks. Ze sloten ons ook niet op want ik weet nog dat ik in de deuropening stond en zei ‘ja ik moet hier staan of ik ga stikken’. En toen uiteindelijk kwam mijn broertje denk ik(ik weet niet waarvandaan), en die sloeg een van die dieven neer, en toen gingen we lopen en belden we de politie. ofzo.

Dat einde weet ik niet meer precies, maar het was ongeveer zo.
Ohja één van die boeven leek héél erg Steve-O, dat weet ik nog goed xD
Volgens mij is dit gewoon een vage onzinnige droom hoor, maar ik wil wel eens weten of je er een uitleg voor hebt :grinning:

hmm die is ook moeilijk haha

het lijkt me duidelijk hierin dat je veel angst had
en dan heb je waarschijnlijk onverwerkte emoties.
kan dat kloppen? en als je over een ‘vriend’ droomt
vertegenwoordigt dat je gevoelens die je voor hem hebt.
en als je me thema lleen op e wereld bent kan het
dan zijn dat je in het echt leven vaak dingen zegt
maar dat mensen je soms niet kunnen begrijpen?

ik hoop dat dit die droom wat duidelijker maakt
het is wel een moeilijke…

xx nu even eten hoor haha

Ik droom de laatste tijd echt heel vaak over ene jongen gothic, maar dan kom ik hem tegen fzeu en dan telkens door wat anders begint er een gesprek… En dan elkaar op msn hebben & mobiele nummer en later afspreken en that’s nice n_n

ik heb een keer gedroomd dat al mijn haren uitvielen.

ik heb gedroomd dat ik met 2 vriendinnen aan de keukentafel zat en we waren van plan te ontbijten
er lag kaas in de koelkast… maar die mocht ik niet opeten want dat was voor de hond
en een vriendin wou iets op haar brood doen maar dat lukte niet en toen ging ze huilend weg…

en ik heb een keer gedroomd dat ik achter iets aan liep en rende (ik weet niet wat)
en toen ging het naar mijn oude school
maaar opeens een stukje terug naar de achterdeur van het huis van mn ex…
en het wou net naar binnen en toen werd ik wakker

vroeger droomde ik heel vaak dat ik op een weg stond, en dat er een trein langs kwam in slow motion, en toen ging ik wegrennen ook in slow motion.
Maar dit droomde ik heeeeel vaak vroeger.

dit kan verwijzen naar je gezondheid,
er zal waarschijndig iets handigs gebeuren
(positief)

nvm…heb het al opgezocht…