betekend het wat of niet? help graaaag!

1,5 week geleden is het uitgegaan met mn vriendje.
op de dag dat het uitging in de avond had ik een feest,en mn ex was daar oook.
die avond was er een jongen M ik ken hem al een half jaar ,maar het was gewoon een vriend.
M trooste me en knuffelde me steeds hij pakte mn hand vast & allemaal lieve dingen,aan het einde van het feest hebben we gebekt.
maar M zij dat hij verliefd was op een vriendin van mij L
L vind M ook een beetje leuk,maar ze wilt niks.
eergisteren bleef M bij me eten bij mij thuis met wat vrienden,hij gaf me kusjes & knuffels alles was perfect.
gister had ik een verjaardag M deed weer heel klef zelfs waar mijn ex bijwas (waar hij zelf ook bevriend mee is) ,ik vind hem zo leuk.
hij geeft me echt een speciaal gevoel maar vandaag zij een vriend van me K dat M niks met me wou… ik snap het echt niet! is M op me? of gebruikt hij me.
M is heel lief ik ken zijn ouders & hij de mijne ik zou niet denken dat hij zo’n type is die me gebruikt.

‘maar M zij dat hij verliefd was op een vriendin van mij L’

‘ik snap het echt niet! is M op me? of gebruikt hij me.’

Wat denk jezelf?

Je zegt het inderdaad zelf al.

Dat je elkaars ouders kent betekent niet dat hy je niet gebruikt! Spreek uit eigen ervaring!
Maar goed, als hij zelf al aangeeft dat hij verliefd is op L dan is het dus duidelijk dat hij het niet op jou is! Anders moet je maar met hem gaan praten en aangeven dat je niet gebruikt wil worden en duidelijkheid wil