Betekend dit iets?

Er is een jongen op mijn school, en we hebben hebben 1 les samen. Ik heb niet zo veel contact met hem maar er zijn mij wat dingen op gevallen;

• Ik zat naast een vriendin in de pauze (voor een keertje) en ik had pauze en ik zag hem op een gegeven moment zitten en opeens keken al zijn vrienden naar mij.
  • Ik dronk uit een flesje en toen kwam hij er ineens aan en zat toen aan mijn flesje (lol)
  • Hij botst af en toe tegen mij aan

Ik heb gewoon zo’n gevoel dat hij indruk op mij probeert te maken maar ik weet het niet zeker, weten jullie misschien meer…? Ik ben namelijk niet zo goed hierin.

Iemand…? Please

Ik denk niet dat het iets betekent.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Hier kun je het misschien beter in plaatsen! Verder heb ik geen idee, dit is erg weinig informatie om een conclusie te trekken of hij indruk probeert te maken of niet. Kan aan zijn karakter liggen etc.

Ik denk wel dat het grotendeels aan zijn karakter ligt en ik heb niet zo veel ‘ervaring’ met jongens en ik heb vaak het gevoel dat ze mij leuk vinden als ze mij alleen al aankijken, raar, ik weet het. Maar toch betwijfel ik het deze keer

Bekijk het zo: jij vind toch ook niet iedereen die je aankijkt leuk?

Ja, daar heb je zeker wel een punt. Misschien wil ik wel gewoon horen dat hij mij leuk vindt en ga ik verder tot dat ik het antwoord hoor (?)

Lol alles kan

Je zult je hier echt even overheen moeten zetten, want nee dit hoeft echt niks te betekenen. ik neem aan dat jij hem wel ziet zitten, dus waarom spreek je hem niet gewoon aam of voeg je m toe op fb ofzo? Hier kom je namelijk niet bepaald verder mee

Als je het zo graag wilt weten vraag het aan hem.

Hij heeft geen facebook, ik heb hem al opgezocht (oeps)

@Ik durf hem niet aan te spreken omdat hij erg spraakzaam is en vaak met vrienden

Zou kunnen maar hoeft niet. Zulke dingen doet een jongen ook wel eens bij mij maar hij heeft een vriendin haha.

Vraag t aan hem :slightly_smiling_face:

Heb jij een goeie band met die jongen?
Ik durf het niet te vragen, ben enorm verlegen en hij is een beetje populair…

Dan weten wij het verder ook niet. Er zit niks anders op dan af te wachten tot hij tegen jou iets gaat zeggen als je het hem niet durft te vragen.

*betekent

Mag in dit topic inderdaad, daarnaast had je geen tweede topic hoeven openen, je had er immers al eentje hierover.