Betast door leraar

Hoi allemaal,
In de eerste klas had ik een gymleraar, hij was best knap en hij was heel aardig, hij was 32 jaar, ik kreeg altijd betere punten van hem en hij trok me altijd voor.
Toen in de 2e klas had ik nog steeds die leraar. Hij begon me aanteraken op bijv mn schouder en perongeluk op mn billen. Ook streelde hij gewoon over mn wang. En dan zei hij: goed gedaan meisje.
Toen in de derde klas moest ik heel vaak helpen met de kasten enzo opruimen. Tijdens dit opruimen zei hij dingen zoals: je bent speciaal voor mij, ik hou echt van je, je ziet er supersexy uit, draag je onderbroek of strings?, val je op oudere mannen? Dit vond ik al een beetje raar, maarja ik begon wel een steeds betere band met hem te krijgen dus ik dacht dat het wel normaal was.
Toen in de 4e klas kreeg ik hem als mentor. Na de gymles moest ik weer ns helpen met opruimen, hij zei dat hij speciaal voor mij had aangevraagd of hij mentor van onze klas mocht zijn. Toen op de dag voor het periode rapport stond ik een 6,4 gemiddeld. Om over te gaan had je een 6,5 nodig. Ik vroeg aan de gymleraar na de les toen ik moest helpen met opruimen om bij mijn gympunt een 8,7 intevoeren omdat ik dan over zou gaan. Hij zei: ja is goed maar ik wil er wel iets voor terug. De dag later zag ik dat hij idd een 8,7 had ingevoerd ik was natuurlijk superblij. Toen de dag daarna waren de oudergesrekken bij de mentor, en dus bij die gymleraar. Ik en mn ouders kwamen daarbinnen en hij was heel aardig ook naar mn ouders toe. Toen was de week daarna alweer de laatste gymles van dat schooljaar, en dus moest ik toen iets terug voor hem doen voor die 8,7. Na de les vroeg hij me weer of ik kon blijven en ik zei natuurlijk ja anders zou hij dat punt veranderen. (Btw de kinderen uit mn klas hadden wel door dat ik vaker moest opruimen dan anderen maar zochten hier niks raars achter). Na de les was k bij hem en hij zei: mag ik eens aan je kontje voelen? Ik zei: nee sorry. Hij zei: okee dan zorg k dat je niet over gaat. Ik zei toen toch maar oke (wat was ik toen dom) hij zat dus aan mn kont en hij zei nu je borsten. Zonder dat ik iets kon zeggen, had hij ze al vast. Daarna mocht ik weer naar huis gaan, ik heb er met niemand over gepraat.
Toen in de 5e klas had ik hem weer als mentor. Ik begon afstand van hem te nemen maar hij niet van mij. Ik moest weer helpen met opruimen en hij raakte mn borsten en billen weer aan. Na de helft van het jaar deed hij het weer, ik zei tegen hem: mnr ik vind het niet fijn als u dit doet. Hij duwde me het materialen hok in en trok mn kleding uit. Ik gaf hem een klap in zn gezicht en rende weg. Hij rende me achterna en zei: als je er met iemand over praat, maak ik je dood. Ik ben hierna nooit meer naar gym gegaan en ik ontweek hem in de gangen. Nu zit ik in de 6e klas en ik heb hem gelukkig niet meer voor gym. Hij werkt wel nog op onze school, iemand vertel me wat k moet doen? K wil m wel aangeven maar k heb geen bewijs en ik wil niet dood. Mn punten zijn wel heel heel erg omlaag gegaan hierdoor.

Ja oké, troll alert. :’)

Tuurlijk ga je niet dood. Gaat moeilijk als je verhaal zo ongeloofwaardig is en die docent dat waarschijnlijk nooit heeft gezegd.

Goed verhaal :beer:

Ehh ja oké, hier gaat ook een slotje op.