Betaling ~help

Heee,

Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen, maarja.
Ik doe zelf mee aan zo’n online spaarprogramma, (cash4girls & euroclix) en dan kun je soms van die gratis dingen doen, bijvoorbeeld aanmelden bij een nieuwsbrief of dingen laten bezorgen thuis en dan krijg je daar punten voor.

Dus er was een actie dat je ‘gratis’ tijdschriften kon thuis laten bezorgen, dus ik heb dat aangemeld zodat ik punten kreeg, (en het lekker makkelijk was om punten te verdienen), alleen nu kreeg ik laatst zo’n betalingsformulier van rond de 20 euro, terwijl ik helemaal niet van plan ben om dat te gaan betalen. Dan maar geen tijdschriften dacht ik.

Maar vandaag heb ik het eerste tijdschrift ontvangen (van de 3, een proefabbonement ofzoiets), maar ik ben nog steeds niet van plan om te betalen.

Wat moet ik nu doen? Ik heb al iets gezocht op die site om me af te melden, maar ik kan niet inloggen, dat komt omdat ik dat via zo’n 1 malig formulier heb gedaan om punten te verdienen…

Hopelijk snappen jullie het, en komt iemand met de opluchting dat er niks gebeurt wanneer je niet betaald, *zucht*

Groetjes!

Oeh meid, dat is best wel tricky. Ik ben ook blij dat ik van die onnozele spaarprogramma’s af ben.
Heb je de voorwaarden doorgelezen?
Ik had toen een proefabonnement op Hitkrant die dan automatisch stopte. Maar de abo op Girlz! bleef doorlopen. Wat bleek: je kreeg een halfjaar gratis tijdschrift, maar daarna zat ik wel een jaar vast aan een abo. (Stom, Had ik beter op moeten letten).

Kijk waarvoor die betaling is (inschrijving/aanmelding) en bel dan euroclix of cash4girls en/of tijdschrift bedrijf op en doe daar je verhaal. Want dit kan eigenlijk niet zomaar.

Ja onnozel zeker:( Ik heb de voorwaarden gelezen, ja. Maar er zullen wel ergens van die kleine lettertjes zijn geweest. Moet ik persee bellen en alles uitleggen? Wat zouden de risico’s kunnen zijn als ik niet betaal?

Ik dacht eerst, ja dan ga ik mijn adres gegevens wel veranderen (hun gemeen dan ik ook, haha) of proberen het te annuleren, maar aangezien ik niet kan inloggen…

Krijg je niet eerst nog een brief thuis met een herinnering dat je moet betalen?
Dan zou ik dat eerst afwachten, en als je die krijgt toch wel echt bellen. Kan je niet mailen?

Dat had ik ook maar dan met de Grazia, alles uitgelegd ze konden me niet helpen. Zou ik niet betalen dan zouden ze er iemand bijhalen ofzo toen maar vertelt dat ik nog geen 18 was en toen hoefde het niet. Maar dat werkt zeker niet bij elk bedrijf.

Ik heb al een mailtje gestuurd, maar ik kan er nog wel 1 sturen, want ik heb geen reactie gekregen, en ze hebben gewoon dat stomme tijdschrift hierheen gestuurd. Ik wacht de herinnering inderdaad nog wel even af!

Ik laat het jullie toch even weten, voor de mensen die er geintresseerd in zijn, ik heb een mail ontvangen van hun, & ze vinden het naar en hebben het abbonement stop gezet, pfffoeeee. Ben er toch nog goed vanaf gekomen :slightly_smiling_face:

Gelukkig maar : )