Betaald je nagels laten lakken?

Sinds een tijdje ben ik steeds meer bezig met nail art en dergelijke. Lijntjes trekken, strass steentjes etc. En ik vind zelf dat ik er best goed in ben al zeg ik het zelf. En anderen kennelijk ook, want veel klanten (sta in een winkel) geven er complimentjes over. En nou laatst ben ik voor het eerst gevraagd door een klant om haar nagels te doen voor een bruiloft. Ik vond het helemaal leuk en ga dit ook doen. Zij zou mij dan op de bruiloft aanraden aan andere mensen!
Mijn vriend en moeder zien het nu al helemaal voor zich dat ik dit echt voor mezelf ga doen, tegen betaling nagels van mensen ‘leuk’ lakken. Alleen ik ben er niet zeker van. Ik kan tenslotte geen acryl/gel nagels zetten! Wat denken jullie? Zouden jullie betalen om je eigen nagels te laten lakken als je dit zelf niet erg goed zou kunnen? En dan dus wel op een ‘speciale’ manier.

http://94.100.115.101/724850001-724900000/724865501-724865600/724865524_5_Va2l.jpeg

Ter indicatie :slightly_smiling_face: Gisteren gemaakt. Vooral om wat nieuwe lakjes te proberen, tijdens een film op bed gedaan dus niet echt met een vaste hand etc.

Als je echt uitblinkt wel. Er is wel heeeeeeeeeeeeeeel veel concurentie in. dus wil je dit echt,leer acryl/gel zetten, heb je avond curcessen van en kijk nog eens verder, waarin jij je afzonderd van de rest!

Jawel, voor een feestje of iets speciaals. Wat je in iedergeval kunt doen is een advertentie op marktplaats plaatsen?

nou ik zou het niet doen, betaald mijn nagels laten lakken. Maar ik ben er zeker van dat er genoeg mensen zijn die er geintreseerd in zijn. Wat de 2e reactie ook al zei: ga je verder ontwikkelen. Begin met nailart, daarna kun je meer erbij nemen door cursussen te volgen

Ja dat was ik ook al van plan, maar ik denk niet dat ik dat op dit moment red. Hoop eigenlijk voor de jaarwisseling klaar te zijn met school en wil dit dat gaan leren. Maar het is puur bijzaak, omdat ik het leuk vind. Ik wil wel gewoon verder leren en naar het hbo enzo.
Vandaar dat mijn vraag in eerste instantie was of alleen lakken een leuk idee is en/of daar wel vraag naar is.

Ik zou het niet laten doen want ik kan het zelf, maar eerst toen ik het nog niet kon heb ik het ook een paar keer laten doen bij iemand die hier in de buurt woont dat was viavia en gewoon in de woonkamer van diegene. Maar dat was niks speciaals ofzo en kostte 2euro xD Dus het was niet professioneel ofzo.
Maar als je het goed kan en echt mooi en dat het er niet goedkoop uitziet… Dan zou ik het proberen =)

ik zou het zelf niet laten doen maar dat is omdat ik zelf best coole dingen met mn nagels kan. maar ik kan me wel inbeelden dat mensen er geld zouden voor geven als je het netjes doet! maar kzou dan idd wel cursus volgen dat je ook nepnagels enzo kan zetten, daar vind je volgens mij veel meer klanten voor.

ik zou dat wel doen hoor als ik flink uit wil pakken

je kan er gewoon een paar euro voor vragen, dan verdien je toch ook wat. en je hoeft er echt geen cursussen voor te volgen, als je een paar maanden geen ‘klanten’ krijgt maakt het toch ook niet uit. je doet dit toch ook niet voor je beroep ofzo xd.

Ik denk dat het eraan zal liggen hoe mooi/netjes het is gedaan en hoeveel je ervoor vraagt. Zelf zal ik het niet doen, ik kan het zelf ook, maar voor een bruiloft oid misschien wel, al zou ik dan eerder naar een nagelstyliste gaan.

oh zie dat je het niet als beroep wil doen. lijkt me moeilijk om klanten te vinden als je geen studiootje hebt zeg maar. als ik mn nagels zou laten doen zou ik iemand zoeken die het echt als werk doet…

Mee eens! :slightly_smiling_face:

Nee een studio wil ik sowieso niet, tis gewoon voor de leuk :slightly_smiling_face: En gezien het toch alleen maar gaat om lakken, ben ik ook wel bereid gewoon bij mensen langs te gaan. Zware spullen en dergelijke heb ik toch niet nodig. En het was verder ook gewoon maar een idee. Er zijn een aantal mensen die er helemaal enthousiast over zijn (in mijn omgeving), alleen ik zelf twijfelde er eigenlijk over. Is ook zo lullig als ik me laat overhalen door bekenden terwijl er uiteindelijk gewoon helemaal géén vraag naar is of raar tegenaan gekeken word.

Je kunt het toch wel op de bruiloft doen? Je ziet daarna wel of er vraag naar is en hoe mensen er tegenaan kijken. Je hoeft toch niet meteen een eigen salon te hebben en overal reclame te maken, het is puur omdat je het leuk vind zeg je.

Ja ga ik ook doen :slightly_smiling_face: Ik bedoelde er alleen meer mee te zeggen dat ik het alleen voor mn plezier doe en niet verwacht er mn baan van te maken terwijl ik niet eens een diploma oid heb. Maar als blijkt dat er dus mensen zijn die het leuk vinden, dan zou ik wel een klein beetje reclame maken. Maar dan zoiets eenvoudigs als een briefje op zo’n bord bij de supermarkt ofzo.

voor een bruiloft o.i.d wel, maar dan moet je wel echt leuke dingen maken!
en misschien ook wel eens gewoon … dan moet ik geld over hebben (:
en nee inderdaad, dat komt niet vaak voor.

je kan het als ‘‘hobby’’ doen, maar als je het goed kan kan je een advertentie ergens plaatsen, en dan op feestjes enzo nagels gaan lakken.

Ja, ik zou het wel doen, als je er echt goed in bent! :slightly_smiling_face: maar dan zou ik, als ik jou was, niet een heel bedrijf opstarten, maar gewoon viavia een beetje promotie maken, voor jezelf. zo kun je het ook goedkoper houden, 5 à 6 euro ofzo, want wanneer je je officieel gaat inschijven bij de KvK enzo, heb je vaak ook allemaal dure attributen nodig, en wanneer je het gewoon bij jezelf houdt, is dat niet echt nodig, en kun je qua prijs ook lager zitten dan je concurrentie :slightly_smiling_face: