betaalbare spiegelreflex voor vader

mn vader is binnenkort jarig, en samen met mn 2 broers en mijn moeder willen we hem een mooie nieuwe camera geven. Ik heb net eventjes snel gekeken, en de meeste zijn wel 400/500 euro. Weet iemand een goede camera (voor de amateur) waarmee je moie fotos kan maken, die wel betaalbaar is?
xx.

Pfoeh nee, wel lief dat jullie zoiets willen kopen! :slightly_smiling_face:
Ik zoek zelf ook een goedkope hihi. :slightly_smiling_face:

hee haha :slightly_smiling_face:
maar nee, ik weet geen goede camera, kon alleen deze vinden? :

http://www.pixmania.nl/nl/nl/1661/5/xx/1/1/criteresn.html

[en dan de 4e]
die is dan ¤345 euro, dus niet superveel verschil…
succes :slightly_smiling_face:

Oef, spiegelreflex is altijd duur. Maar wel superlief dat jullie dat willen doen!

Ik zag op bol.com eentje in de aanbieding. Canon D1000 ofzoiets. voor 355. Veel goedkoper dan dat vind je niet snel denk ik.

Idd, of een tweedehands is misschien goedkoper, en die hierboven heeft als het goed is al een lens.

Eens naar een winkel gaan of op sites kijken.
Koop een camera met een objectief. Anders moet je veel te veel betalen.
Ik wou de mijn over paar maanden voor 400 verkopen

dankjejullie wel!

Canon EOS 1000D

Uhm een tijd terug zag ik de Nikon D60 (Heel simpel instapmodel) voor ongeveer 500 euro inclusief Tamron telelens staan bij Mediamarkt
Maar misschien is dit al een te ‘ouderwets’ model, als je de techniek wil volgen tenminste.

Ja die van Bol.com de canon 1000D is in de aanbieding nu.
Normaal is die 499 euro met een 18-55mm objectief, en body alleen normaal 349.
Nu de body + 18-55mm objectief voor 355 euro.
Heb m zelf ook van die aanbieding gekocht :slightly_smiling_face:
Nog steeds wel prijzig, maar ik denk toch het goedkoopste wat je nu kunt krijgen qua spiegelreflex, anders toch 2ehands kijken

Bij de dixons Canon eos 1000D met lens en tas voor 359 euor!

https://dixons.nl/categor…flexcamera%27s#sort_field=p&sort_dir=a

ooh shit had ik beter daar kunnen halen XD nog betere aanbieding. heb nu geen tas :open_mouth: haha

Die aanbiedingen van de 1000D ja, goedkoper ga je het echt niet krijgen. Dan kan je hem beter een goede compact-camera cadeau doen (: