Betaalbare Rode Blazer waar te koop??

ik ben al een tijd opzoek naar een Rode Blazer ,
alleen overla waar ik kom hebben ze of me maat niet of ze zijn in de ¤100 euro
weet iemand misschien waar ik er een kan kopen voor een betaalbaar prijsje?? :upside_down_face:

ik heb er een van de H&M die maar iets van 25 euro was, maar dat was al een tijd terug. maar, ja. H&M/Zara/Bershka hebben die wel op het moment volgens mij.

Ik zag er 2 weken geleden nog een bij de Zara hangen.

^ die van de zara zijn behoorlijk prijzig :")

ik heb net bij de zara een groene blazer gekocht, voor maar 40 euro. dat vind ik nog best mee vallen.

ik had er een voor 50¤ bij de sting! :slightly_smiling_face:

Bij de Salsa, heb ik knalrode, roze en donkerblauwe gezien voor 35euro :stuck_out_tongue: en je hebt ook andersoorte

ben ik hier de enige die 50 euro voor een blazer duur vind :’) ?

ot: ik had er laatst een gezien bij een winkeltje bij mij in de buurt voor 20 euro (was afgeprijst) maar toen ik hem net wou gaan passen om hem misschien te kopen was ie weg… haha maar het is sowieso een regionaal winkeltje dus hier heb je niks aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

oh misschien wel! misschien kun je kijken of er niet zulke winkeltjes bij jou in de buurt zijn?

^ ik vind 50,- ook duur hoor :")

Ik heb er niet zo lang geleden eentje zien hangen bij de H&M en hij was volgens mij maar 20 euro ofzo. maar daarna heb ik 'm niet meer teruggezien…

H&m Inderdaad of Apples vragen ze 35

Bij de Bershka heb ik er een gezien voor (geloof ik) 35 euro.

@proximityyx: aah dacht al dat ik de enige was :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik had mijne van de Bershka voor 16 euro, maar die komt wel uit Spanje…

Primark, Zara, Bershka.

Maar eigenlijk; ik zoek-topic.

Kan ook zijn dat ie goedkoper was dan 35. Maar inderdaad het is een Spaanse winkelketen dus daar zijn de prijzen sowieso lager, merkte ik ook bij de Pull&Bear deze zomer.

Ik zoek topic