Hello ladies!
Heb een leuke vriend maar 1 minpuntje… Hij betaalt nooit mee ofzo.
Heb in 4 maanden rond de 300/400 uitgegeven aan drankjes uitjes etc en hij heeft maximaal 4 keer zijn portemonnee uit zijn zak gehaald voor een etentje of drankje. Bovendien zijn het zijn ideeën al die uitjes, maar ik ben niet van het gierige dat ik dan niet ook geld pak. Maar soms mag ik er best van uit gaan dat hij zegt “nee ik betaal dit keer” want geld heeft hij. Wat hij overigens nooit doet.
Heb het hier over gehad met hem, dat ik helemaal niet houd van jongens die geen cent uitgeven etc maar hij snapt het volgens mij niet… Hij heeft wel gezegd dat hij er op zal letten, maar ik merk er niks van.
Ik verwacht niet dat hij ALLES betaalt, maar een bloemetje ofzo na al die keren mag ook wel, of dat hij eens het initiatief neemt om te betalen. Het gaat om het principe en niet om het geld. Dat hebben we allebei. Hij zelfs meer dan mij.
Verder wanneer we uit de auto stappen om te eten en ik mijn portemonnee uit mijn tas haalt zegt hij “betaal jij DIT keer”. Ik betaal echt ALTIJD dus geen idee waarom hij zo’n opmerking heeft.
Maar overdrijf ik nou? Want ik vind het heel jammer dat ik me “irriteer” over dit want voor de rest is het een leuke jongen. Tips aub! En praten dat heb ik al gedaan…