Béta lezer gezocht. (Engels)

Hoi allemaal,

Een goede vriend van me vertelde me laatst dat hij al zo lang met een verhaal in zijn hoofd rondloopt en het niet op papier krijgt. Nu zijn we er samen aan aan het werk. Hij schrijft gewoon Nederland en er klopt weinig van maar het is vaak meer een sfeer impressie die hij gewoon maakt. En ik schrijf engels, omdat ik dit persoonlijk lekkerder vind lopen. Ik heb nu 200 woorden op papier van het echte verhaal. Dus niet van de sfeerimpressies, characters & werelden.

Ik maak me alleen altijd zoveel zorgen dat mijn schrijfstijl lelijk is. Dus ik vroeg me af of iemand er naar wil kijken. En dan ook een eerlijke mening wilt geven of het er mee door kan of niet.

Sorry trouwens als er al zo’n topic bestaat, maar het laatste béta readers topic wat ik zag was al helemaal uitgestorven.

Post het gewoon hier en dan zijn er altijd mensen die je tips willen geven :slightly_smiling_face:

Haha ja kan, maar dan ben ik weer bang dat het echt heel slecht is en mensen het stom vinden enzo. Ik ben echt een onzeker kutje (’:
Ok ik ga het wel gewoon doen.

‘Ok Nath dude, focus.’ Nathaniel tightens his grip on the sword in his hand. He can’t fuck this up. This last training will determine if he will be able to fight in the great war or not. There is no way he is going to lose this and stay behind to support the troups from inside the city walls. He turns his head to look at Master Brandon. ‘Ready Nathaniel?’ Brandon asks. ‘Yeah, yeah give me your worst.’ In a matter of seconds the only sound troughout the courtyard was that of swords clashing into eachother.
(uitgebreider)
Nathaniel felt how he slowly lost his grip on his sword. He saw Brandon lifting his arm to deal the final blow. Just when he thought it was over and he would be stuck inside these walls for the rest of the war he found one last bit of strenght and swiftly moved out of the way. He turned around as fast as he possibly could right now and was amazed when he found himself pointing his sword right at Brandon’s stomach.
‘Guess you’re going to war in a few weeks boy’ Brandon said with a smile.

Ik heb verder nog niet naar spelling of wat dan ook gekeken. En met (uitgebreider) bedoel ik dat ik het ‘gevecht’ langer wil laten duren.

En waar gaat het verhaal verder over? Zit er iets van een diepere gedachte in of wil je er een makkelijk leesbare vechtroman van maken dat zich afspeelt in de middeleeuwen?

Die onzekerheid is trouwens nergens voor nodig, je schijfstijl bevalt mij in ieder geval wel :wink:

Nee er zit echt veel meer achter. Het wordt zelfs meer richting sciencefiction dan de middeleeuwen. Kan hier natuurlijk niet het idee neer pleuren, want het is niet mijn idee. Die jongen heeft de grootste lijnen bedacht en ik vul ze alleen maar in en geef er dimensie aan.

Het is goed hoor! ik lees veel engelse verhalen, op wattpad enzo en die zien er ook zo uit. De schrijfstijl sprekt me juist wel aan! haha! xx