Ik zit een beetje met een probleem. Sinds vorig jaar heb ik twee geweldige mensen leren kennen. We zijn zo goed bevriend geraakt. (Het is een jongen en een meisje) maar een paar dagen geleden dus vertelde die jongen (s) dat hij me een paar weken geleden leuk vond. Alleen hij is 3 jaar ouder dan dat ik ben. Dus daarom heeft ‘s’ opgegeven omdat hij dacht dat het toch niks zou worden ivm leeftijd. alleen elke keer als ik een leuke foto op insta zet reageert hij er wel op. Zo van: wauww! Of je bent echt heel knapik vond dit jammer, want ik vond hem ook wel leuk. We hebben twee dagen geleden afgesproken met zn drieen, en het was erg gezellig. Alleen toen we film gingen kijken in de avond, werden we zo close met elkaar, dat we een beetje bovenop en tegenelkaar aanlagen. Uiteindelijk lag ik in zijn armen. Het voelde zo vertrouwd en zo geweldig! Alleen het probleem is dus: ‘s’ en ‘a’ (mijn beste vriendin dat meisje dus) hadden samen maar het is uit gegaan. ‘A’ is nogsteeds erg verliefd op ‘s’. Dus ik kan niet zomaar gaan vragen aan ‘s’ “hee vind je me leuk” want dan raak ik misschien mijn beste vrienden kwijt. Ook heeft ‘s’ gezegt dat ik perfect ben. Maar hoe bedoeld hij dit nou? Want ‘a’ en ‘s’ zijn ook nog steeds heel close samen.
X
Update:
Hij heeft duidelijk tegen ‘a’ gezegt dat hij niet meer zo close wil zijn, en helemaal klaar is met de liefde. Dat hij gewoon liever single is. Maar een andere keer zit hij weer te ‘fixen’ met mij zoals hij dat noemt. Bijvoorbeeld als ik zeg: Ik verveel me, Dan zegt hij ‘kusje erop?’ Ik zeg dan jaa voor de grap. En hij stuurt dan zo’n kus smiley met een hartje. Moet ik het maar een beetje laten zo? :bored: