Bestfriend trouble =(

Ik heb hulp nodig … Mijn bestevriendin en ik vinden allebij een jongen leuk. En ze weet ook dat ik hem leuk vind, en vaak zei ze ook zovan ´´ … je lover staat daar ´´of zoiets, Maar nu heeft zij wat gepraat met hem. En kan ze niet stoppen om het over hem te hebben. Ik word er gek van!! Ze praat over hem alsof ze echt hebben en ik kan er echt niet tegen. Ik wil niet als een jarloers type klinken maar t is echt niet leuk. En ik kan het haar niet zeggen dat ik niet wil dat zij met hem neemt ofzo iets. Want we hebben elkaar beloofd dat als hij een van ons leuk zou vinden we er niet moeilijk om zouden doen. En ten slotte ik kan het haar niet verbieden om met hem contact te hebben. Ik baal hier wel erg van, ik moet toe kijken hoe mijn vriendin over hem/met hem praat … Love sucks a lott lady’s :frowning_face: Can somebody help me?!! What should i do?!

Xx

Zelf met hem gaan praten. Ooit al eens gedaan?

Nope’s niet echt hij is net een maandje nieuw.

Want we hebben elkaar beloofd dat als hij een van ons leuk zou vinden we er niet moeilijk om zouden doen.

Blijkbaar zit je er toch heel erg mee dat zij met jouw crush praat. En als je er nu al moeilijk over doet, wat gebeurt er dan wel niet als ze wat hebben. Ik snap dat je vriendin haar best doet om met hem te krijgen, misschien moet jij dat ook eens doen?

Nope’s niet echt hij is net een maandje nieuw.

Sowieso zou ik eerder met elkaar afspreken om dan allebei gewoon helemaal niet met die jongen te nemen en je te richten op andere jongens. Zo doe je elkaar ook geen pijn.
Maar het beste is gewoon om eerlijk te zijn over wat je voelt. Daar ben je tenslotte vriendinnen voor. En waarom praat jezelf niet eens een keer met die jongen?

Nou en? Ga zelf met hem praten! :slightly_smiling_face:

Mooi moment om te vragen wat hij van z’n nieuwe school en klas vindt.

Als je het vervelend vind dat je vriendin dat doet, dan moet je zelf ook eens met hem gaan praten!

Als je er niks aan doet, gaat er ook niks veranderen.
Just do it!

Precies!

Dat is juist n minpunt van me zelf, ik ben een verlegen typje -_______-

Je zegt dat jullie niet moeilijk zouden doen als hij voor één van jullie zou kiezen. Doe dan ook niet moeilijk. Jaloers zijn is prima, maar het is niet anders.
Als ze totaal niets hebben, haal die vriendin dan uit haar droom door te benadrukken dat een enkel praatje niets betekent.

Ze hebben toch nog niks?! … En dat is mijn probleem ook niet. Want oke ik zou het niet leuk vinden als ze hadden maar t’is niet anders. Maar nu praat ze ALSOF ze hebben en vergeet ze dat ik m ook nog leuk vind.

Slecht nieuws, ik heb met me vriendin gepraat en heb gezegd dat ik hem ook leuk vind en dat het raar is als zij zo over hem praat.toen zei ze afblijven he , ik zei toen op een grappige manier , neenee we zagen hem allebij tegerlijk dus ik heb ook nog kans. toen zei ze dit ‘’ het is raar dat jij zo over hem praat want ik flirt nu met hem ‘’ toen zei ik dus dat ik het begreep maar ik nou eenaal ook gevoelens voor hem heb. toen reageerde ze bot met ‘’ ik zeg alleen maar dat wij nu met elkaar flirte dus … ‘’ met andere woorden afblijven van hem -___-

Wil je met hem of wil je niet met hem? Want iedereen weet dat dit niet zo gaat werken. Je vriendin flirt met hem en jij doet niks. Mocht je veel geluk hebben en hij jou leuk vinden, hoe leert hij jou dan beter kennen? Je moet gewoon iets ondernemen of het laten rusten. Je vriendin doet trouwens ook hartstikke egoïstisch…

nou zeg, jou vriendin komt niet echt begripvol over.

edit: sorry daar had je niks aan, maak gewoon een babbeltje over hoe het is waar die vandaan komt enz. :slightly_smiling_face: gewoon neutraal doen met een tikkeltje flirten .

Nou lekkere vriendin heb jij dan… Zal daar eerder even goed over nadenken als ik jou was, of het wel echt zo’n goede vriendin is.

Naja als ik jou was zal ik nu gewoon die jongen proberen te vergeten, maar ik zou ook meteen die vriendin van je een beetje aan de kant zetten, want die doet echt lullig tegen jou. Laat niet iemand zomaar over je heen wandelen…

Ja tenzij je echt gevoelens al voor hem hebt, die verder gaan dan iemand leukleuk vinden… Probeer dan ook wat subtiel te flirten, gesprekjes aanknopen… Je vriendin kan natuurlijk niet bepalen wie hij leuker vind :wink:

Deze tips klinken allemaal zo makkelijk , ff een babbeltje met m maken. Maar als ik dan op school ben en hem zie klap ik dicht. En meestal is hij in een groepje en is t vaak lastig om dan een gesprek met hem aan te gaan.

boohoo :’( !!

Misschien in de les dichterbij zijn tafel zitten? Gewoon proberen te praten. Hij zal je heus niet opeten. En tenminste heb je dan een beetje met hem gepraat. Eenmaal is het heus niet moeilijk. Ik ben zelf ook enorm verlegen, maar ik praat toch welleens met mijn andere klasgenoten waar ik niks mee heb.

Het is geen klasgenoot, en ik heb ook geen lessen met hem.