Bestevriendin in ziekenhuis =(

Hee,
mijn vriendin ligt nu al een tijdje in het ziekenhuis en verveeld zich enorm.
Ze heeft al bijna alle tijdschriften, puzzelboekjes en films…

Nu wil ik eigenlijk iets heel leuks, orgineels voor der kopen/maken…heeft iemand leuke ideeen?

Wat vindt ze leuk?

Alles wel,…

Ik heb al veel foto’s geprint om die aan der bed te hangen, aangezien ze er nog wel een tijd zal blijven

Je kan een persoonlijk schriftje maken wat betrekking heeft op jullie vriendschap, haar hobby’s, dingen die zij leuk vind of die jullie samen deden. Voor elke dag iets om te lezen of om in te vullen.

DAT IS HEEL LEUK!!!

Thaanks!

Iemand leuke ideeen om er dan in te doeen?

Of een cadeaumand: elke dag een klein cadeautje grabbelen.

Ja dat ze bijvoorbeeld om de 2 dagen een cadeautje mag pakken en dat heeft dan te maken met jullie vriendschap/ dingen die ze leuk vind!

wauw dat ook heel erg leuk! dankjewel

Blijft ze nog lang in het ziekenhuis? Ik heb een vriendin die gewoon een moeilijke tijd heeft en ik heb haar een notebook gegeven. Heb hem helemaal vol getekent met allemaal zinnetjes over vriendschap enzo, en dat ik er altijd voor haar zou zijn. en ook tekeningetjes om haar op te vrolijken, enz. Ben er een week HEEL druk mee geweest, heb soms tot 1 uur in de nacht nog aan mn bureau gezeten om nog even een tekeningetje af te maken, maar het was het waard want ze was er zooo blij mee!

Maar dat is wel heel veel werk, wat je ook kunt doen is z’n klein noteboekje bij de hema, met zn soort kartonnen kaft en daar heb ik op getekent met fineline. Nu schrijf ik er allemaal quotes enzo enzo. :slightly_smiling_face:

Foto’s:

http://i43.tinypic.com/350w578.jpg

http://i39.tinypic.com/mppqe.jpg

Hopelijk heb je hier iets aan. :grinning:

dat boekje is echt een heel erg leuk idee!!
zoiets ga ik ook doen,

heb jij zie zinnetjes dan op internet opgezocht enzo?

*ik heb nu trouwens al een woordzoeker met allemaal woorden die over onze vriendschap gaan*

USB-stick met allemaal leuke films of een paar dvdboxen van de bieb met een leuke serie? Als extra zegmaar, zodat ze zich niet verveelt.

Ja je hebt hier op girlscene topics met allemaal quotes, en gewoon uit liedjes een www.weheartit.com :grinning:

Je kan ook een collage maken met foto’s van jullie samen.

Maar een ideetje hoowrx

Ik denk dat ik het gewoon allemaal ga doen! Heel erg bedankt!

Als jullie nog leuke ideeetjes hebben voor in mijn boekje? die ijn welkom!

je kan een tasje met cadeautjes maken dat ze er 1tje per dag open mag maken. is erg leuk om te krijgen :slightly_smiling_face: of een soort raadsel/ puzzelboekje maken?

Ik ben al heel ver met mijn boekje!
ben druk beezig hahah!

Dat tasje ga ik ook doen, dankjewel

up!

Heel veel sterkte allereerst. En een boekje met dingetjes erin is inderdaad heel erg leuk. Je kunt er ook een soort dagboekje van maken, dat je erin opschrijft hoe je dag was, zodat ze toch een beetje mee kan lezen en op de hoogte blijft en zich niet alleen voelt enzo.

Post je een foto als je het af hebt? :grinning:

Jaa dat ga ik ook doen! Top idee!

Jaaa ik laat een foto zien als het af is =)