bestevriend & bestevrieding

Mijn beste vriend en mijn beste vriendin hebben sinds zaterdag avond een relatie .
Hun zijn eingelijk de enigste 2 mensen waarik heel veelmeeomgaan !
iemand tips ? om hier mee omte gaan of me niet buitegesloten te voelen

edit ,sorry voor de titel zie het nu pas me toesten boord doet raar :blush:

praat erover met hen

Idd, praat er met hen over, dat je er moeite mee hebt.

Mijn beste vriendin en een hele goede vriend van mij hebben ook een relatie. Nu al 1,5 jaar ongeveer. Opzich hoeft er niks te veranderen als jullie met z’n 3en (of met nog meer uit een vriendengroep ofzo) zijn. Maar ik zou het er wel even over hebben dat ze niet heel klef gaan doen als jij erbij bent want dat kan heel vervelend zijn/worden.

Gewoon wat vaker met allebei apart afspreken, en vragen dat als jullie wat met z’n drieën gaan doen, ze niet de hele tijd bij elkaar zitten klef te doen, maar ook gewoon jou bij het gesprek betrekken.

ik heb echt precies hetzelfde gehad. Het is nu alleen sinds eergister uit tussen hun, maar toch hebben ze het een aantal maanden volgehouden.

Mijn advies is om met beide apart af te spreken, het kan voorkomen dat je af en toe met zn 3en bent, maar dan moet je tegen hun zeggen dat j hetgewoon niet relaxed vindt als ze de hele tijd klef zitten te doen. Verder vond ik het wel grappig :stuck_out_tongue:

Kom goed joh als je je zelf laat zien of horen dan gebeurd er niks denk ik!

Mijn beste vriendin & beste vriend hebben nu ook iets, maar eigenlijk vind ik het wel gezellig xD Als we met z’n drieën (of meer) zijn doen ze ook niet heel klef ofzo, in ieder geval niet zo dat mensen er last van hebben. Als je gewoon vraagt of ze daar rekening mee kunnen houden denk ik dat jullie het heus wel leuk gaan hebben! Succes ermee^^