Bestelling bij asos.com fout?

Ik snap er niks meer van jongens, ik heb een bestelling geplaats op asos.com. Vervolgens krijg ik een bericht dat hij succesvol is geplaatst. Na 6 minuten krijg ik het bericht dat het niet goed is gegaan met de betaling, maar het geld is wel van de rekening afgetrokken?
Komt mijn bestelling nou dan wel aan of niet…

Email even met Asos en dan kom je er wel achter, maar ik denk niet dat je het krijgt. Als je met paypal hebt betaald, kan je ook beter even met paypal bellen. Ik heb ook is zoiets gehad en het geld werd maar niet terug gestort. Asos kon me niet helpen (zeiden ze, yeah right) en toen ik contact had gehad met Paypal stond het een dag later weer op mijn rekening.

En om even een mierenneuker te zijn, als je weer is een vraag hebt over Asos, is er hier ene topic voor :slightly_smiling_face:
http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/het-grote-asos-topic-176536.0.html

Ook deze vraag mag in het algemene Asos topic, ik zal dit topic sluiten. Maar inderdaad, het beste wat je kan doen is een mail sturen naar Asos. Ik heb zelf goede ervaringen met hun customer service, dus komt vast goed :slightly_smiling_face: