Bestelling Attitude Clothing

Hoi, ik zit nogal met een probleempje :blush:

Op 4 april heb ik wat bij http://www.attitudeclothing.co.uk/ besteld, alleen heb ik nog niet alles binnen gekregen. Ik heb 2 vestjes besteld en heb tot nu toe nog maar 1 ontvangen. Degene die ik heb ontvangen was via de website In Stock en de andere was een 7 day delivery omdat die tijdelijk niet op voorraad was. Omdat ik in Europa woon zou mijn bestelling dus binnen een week aankomen…maar het leek mij al sowieso logisch dat het andere vestje iets later zou komen. Maar ik vraag me nu toch echt af hoe lang dat nog gaat duren, want het is al zo’n 25 dagen geleden. Ik kan het ook niet tracken, want anders moest ik nog meer betalen voor de verzendkosten. Oh en dat ene vestje had ik trouwens wel netjes binnen een week gekregen.

Ik zou een mailtje kunnen sturen maar ik las net wat reviews op andere websites dat de klantenservice nogal slecht is, dus ik weet niet of het zinvol is om ze te mailen…

Wat kan ik nu dus het beste doen? :frowning_face:

Ik denk dat je ze toch het beste even kan mailen…
Hebben ze geen telefoonnummer? Of moet je dan naar het buitenland bellen? Ik weet niet of je dat ervoor over hebt, mailen is dan toch het goedkoopst.

Ik moet dan inderdaad naar het buitenland bellen…en dat lijkt mij nogal een dure optie. Nou dan stuur maar als nog een mail.

Attitude is altijd zo met bestellingen. Had een vest besteld bij de nederlandse site die in stock was en die is gewoon nooit aangekomen. En andere dingen die ik besteld had, nja, het meeste iig, kwam gewoon later dan beloofd.

Dus ik denk dat je het beste kunt proberen te mailen en als dat niet werkt toch maar bellen idd. Dan kunnen ze altijd je bestelling nog cancellen en t geld netjes terugstorten.

^ Oh dat is wel heel stom :open_mouth:
Ik heb een mailtje gestuurd, maar ik heb nog geen reactie gekregen.

Het is weekend…