Bestellen victoria's secret.

Ik wil een bikini bestellen bij Victoria secret, alleen heb ik geen idee hoe het allemaal werkt en of ze wel naar Nederland verzenden, wie heeft hier ervaring mee?

Volgens mij verzenden ze wel naar Nederland, maar je moet er waarschijnlijk rekening mee houden dat je ook nog invoerrechten moet betalen. Als je één bikini koopt zal dat meevallen, maar als je echt een hele lading koopt is het echt superveel (ik spreek uit ervaring, andere website wel). Maar het kan volgens mij wel.

Jaa, ze verzenden wel naar nederland, maar als je iets besteld zou ik wel die snelle doen anders moet je er echt lang op wachten.

Indeed, wou ik ook doen.
Maar ze hebben nu even geen leuke bikini’s.
Maar ze verzenden wel, maar ik zou wel iets extra’s betalen. Want een vriendin van mij moest zeker 2 weken wachten. (Langer?)

ik heb net 2 bikini’s binnengekregen, echt geweldig.
maar mn vader was toevallig naar newyork dus liet ik het daarnatoe op sturen.
maar als je maar 1 bikini koopt zijn de verzendkosten ongeveer net zo duur of de helft van die bikini volgensimij? haha dat is echt veel, maar verder ik heb geen idee.

upje

oke bedankt, weet iemand misschien hoe het met de maten zit?
want ik weet niet of ik een S of een M moet bestellen.

Ze verzenden naar NL maar de verzendkosten zijn wel heel erg hoog en je hebt dan natuurlijk te maken met btw en inklaringskosten die je aan de douane moet betalen. Oh en op de site staat een maattabel, die zou ik gewoon goed lezen en dan moet het goedkomen met de maten.

Heey!
Ik heb net iets besteld toevallig:P
Je bestelling komt na 14-21 werkdagen binnen
en de verzendkosten zijn 27 dollar, ongeveer 20 euro.
Je kan alleen met een credit card betalen helaas.

Ik zou niet die versnelde bestelling doen, je hebt de bikini nu toch niet meteen nodig?
Verder moet je maar even opmeten hoe het met de maten zit, als het goed is hebben ze ergens een size chart.

Weet iemand of er misschien een nieuwe regeling oid is op het gebiedvan btw etc? Ik heb namelijk 2 weken geleden mijn bestelling van Hollister binnen gekregen en hoefde 0 euro extra te betalen! Toen zij mijn stiefvader dat er een nieuwe regeling is dat er tot 150 euro niet extra betaald hoeft te worden, maar kan er niets over op internet vinden…

misschien is dit handig http://www.fromus2eu.nl/ :wink:

heee ,
wat ook misschien handig is om in de modesteden van europa te kijken!
misschien hebben ze een victoria secret shop in amsterdam, milaan, parijs… ikweet niet welke stad! (= succes ermee, het is wel duur de verzendkosten omdat het met de boot wss moet of met het vliegtuig …
wat je ook kan doen is op marktplaats kijken. dat zijn mensen die hebben ook online besteld maar die verkopen het voor een lager prijsje! hoeft niet persé 2de hands te zijn haha !
xx

ik wil ook heel graag daar kleren bestellen, alleen weet ik geen ene website waar je dat via kan want het kan niet via victoriasecret.com zelf…
any knows?

Het kan wel via victoria secret zelf hoor!