Hey,
Als je via de Lush site bestelt, krijg je dan ook testertjes?
En vanaf welk bedrag krijg je dat?
Want ik wil een paar dingetjes kopen van 4 euro en in de winkel krijg ik dan meestal geen tester.
En ik hoop nu van wel.
xxx
Hey,
Als je via de Lush site bestelt, krijg je dan ook testertjes?
En vanaf welk bedrag krijg je dat?
Want ik wil een paar dingetjes kopen van 4 euro en in de winkel krijg ik dan meestal geen tester.
En ik hoop nu van wel.
xxx
Meestal kan je er bij zetten van wat je een tester wil, maar het is niet zeker dat je ze krijgt.
Oké kan je dat dan gewoon aangeven vlak voordat je gaat afrekenen?
Er is een algemeen Lush topic, maar oké.
Volgensmij doen ze niet meer aan testertjes, want als ik bestel koop ik heel veel in één keer en dat heeft dan een waarde van 40 euro ofzo en dan krijg ik alsnog niks.
Vaak kun je er naar vragen vlak voordat je je bestelling afrond. En in de winkel kun je ook gewoon naar testertjes vragen, ook al koop je niks.
ja ik heb daar laatst besteld, weet alleen niet meer voor welk bedrag en ik kreeg een douchegel testertje
Ik bestel altijd bij de UK website van Lush (veel goedkoper ook!) en als er een product is waar ik geïnteresseerd in ben, zet ik het gewoon in dat extra vakje vlak voor het afrekenen. Ik heb tot nu toe altijd al samples gehad als ik er om vroeg, zelfs bij kleine bestellingen. Meestal ook vrij royale samples! Echt, petje af voor Lush.
Ligt vaak aan de bestelling, maar ik heb elke x wel kleine stukjes zeep of zo erbij gehad.