Bestellen van Amerika naar Nederland?

Hoihoii,
ik heb even een vraagje. (:
ik had op een (Amerikaanse) site iets heel leuks gezien wat ik misschien wel wil bestellen, alleen weet ik niet of dat ook naar Nederland wordt verzonden.
Ik kan het niet vinden op de site zelf, dus weet iemand van jullie of het ook naar Nederland wordt verzonden & hoeveel dat dan gaat kosten met de verzendkosten?
Dit is de site: http://www.drshoes.co.uk/ .
x.

Uh, .co.uk is engels (uk = united kingdom), ook staat er op die site £ ← dat is het teken voor pond, niet dollar…
Waar je je adres moet invoeren enzo, kun je nergens een ander land invullen, dus ik denk dat het niet kan…
:wave:

Delivery
Shipping is a flat rate of £4.95 for mainland UK only. Outside the UK is charged on weight, and calculated during checkout.
Orders outside the UK are sent via Air Mail. Order processing and packing may take up to two working days, then usually within three days to Western Europe, four days to Eastern Europe and five days for the rest of the world, following the day of posting.

Oké, bedankt. :wink:

en hoeveel kosten de verzendkosten búiten Engeland?
ik vind namelijk alleen de verzondkosten bínnen Engeland.

das engeland, geen america,

Daar kwam ik net ook pas achter. Had nog niet echt naar het teken gekeken wat voor de prijzen staat. En ook niet echt naar de site zelf (de link).
:flushed:

haha okey :slightly_smiling_face:
pond staat dacht ik wel hoog nu -__-
www.wisselkoersen.nl

Ik heb net ff de prijs uitgerekend, wou een tas van 20 pond, is ongeveer 25 euro als ik het goed heb uitgerekend via zo’n site. :relieved:

[nohtml][b][message=2898319,noline]Willeemijnnn schreef op 10 juli 2008 @ 19:22[/message]:[/b] [...]

Ik heb net ff de prijs uitgerekend, wou een tas van 20 dollar, is ongeveer 25 euro als ik het goed heb uitgerekend via zo’n site. :relieved:[/nohtml]

HALLO, het is POND geen facking dollar.
20 pond is ongeveer 30 euro.

ja ik heb het bericht al verandert, had het alweer omgewisseld met dollar (niet dat pond en dollar op elkaar lijken). xD

voor zover ik m’n engelse vrienden heb gehoord staat de pond op dit moment niet zo goed, en is het bijna gelijk aan de euro… zoveel kan het dus niet schelen…

of ik moet het even helemaal verkeerd begrepen hebben