Bestellen op victoria's secret.

Heeyy,

Ik wil heel graag op victoria’s secret bodysplashes bestellen, want ze hebben er 7 voor 30 euro, kaar kom met de verzendkosten en mogelijke invoerkosten erg hoog te zitten. Hier in Nederland is de prijs ook erg duur en niet een optie. Wel had ik een paar topics gelezen waar er een Hyves pagina in voorkwam van een dame die erg goedkoop shipt, namelijk een bikini van 38 dollar werd 38 euro enzovoort. Maar Hyves bestaat niet meer, dus nu mijn vraag: Is deze dame er nog of is er een site/pagina met iets soortgelijks?

Alvast bedankt!

Bij de Etos verkopen ze ook wel eens goedkoop Victoria secret bodysplash… verder heb ik geen antwoord erop dus zie dit maar als een upje :’)

Jaa had ik ook wel gehoord,maar nog niet gezien. Volgens mij was de prijs ook rond 10 euro, wat overeenkomt met Schiphol, maar wel bedankt!

Ze hebben nu inderdaad bij etos een actie, fullsize voor €8,99

Schiphol is geloof ik €12, dus dat scheelt al €3. Goedkoper ga je het denk ik niet krijgen, zeker niet vanbuit Amerika met shipping en douane.

Volgens mij worden die ook verkocht op bol.com

bij ons in de etos hebben ze echt maandelijks wel VS producten voor prijzen rond de 10 euro.

Jaa ik had ze al wel ooit in de aanbieding gezien, maar mijn Etos heeft ze niet en toen ik het vroeg, zeiden ze dat het al uit het schap was gehaald. Een paar jaar geleden was er volgens mij ook een soort van hype van dames die in Amerika wonen en het je van daaruit opsturen tegen een veel lagere prijs, dit deden site’s ook, maar ik kan er nu niks meer over vinden? Weet iemand waar ik het over heb en of zoiets nog steeds bestaat? Anders ga ik wel gewoon een keertje naar Schipol. Wel bedankt voor jullie tips!