Bestellen Nasty gal

Ik heb een vraagje… ik wil hakken bestellen vanuit Nasty gal
omdat het om verschepen enzo gaat wil ik vragen of iemand ervaring heeft met nasty gal maar vooral met de schoenmaten… hoe vallen ze?
groetjes

Omdat ik geen ander topic kon vinden dat hierover ging, gebruik ik deze maar voor een paar vragen over deze webshop:

1. Hij is betrouwbaar, toch? (of niet?)
  2. Hoe valt alles?
  3. Lijkt het in het echt een beetje op de foto’s?
  4. Hoe is de kwaliteit?
  5. En inderdaad, zoals hierboven ook al is gevraagd, hoe vallen de schoenen en de kleding?

Als iemand het weet, hoor ik het héél graag!

Ik heb er nooit besteld dus kan je niet helpen, mss dat je op google reviews kan vinden ? :slightly_smiling_face:

1. Is betrouwbaar ja, er was pas nog iemand die in het (ik dacht) show-je-laatste-aankopen topic een bunch kleren had gekocht. En idd, zoek op google op ‘nasty gal review(s)’.
  2. Er worden verschillende merken verkocht, dus dat verschilt per merk.
  3. Ik denk dat dat ook per merk verschilt, maar ik denk ook dat je er wel redelijk vanuit kunt gaan dat de productfoto’s aannemelijk zijn.
  4. zelfde vraag als 2, dus ook zelfde antwoord :’)

^ Heel erg bedankt! :slightly_smiling_face:

Vriendin heeft er onlangs van besteld, heel leuke kledij, was wel iets klein uitgevallen maar het kwam wel netjes aan. Jammer genoeg wel verzendingskosten :slightly_smiling_face:

Never mind.

Nasty Gal is perfectie!

Dat is altijd anders. Ze verkopen meerdere merken en elk merk kan anders in maat uitvallen. Sowieso kun je met schoenen en jeans nooit met zekerheid zeggen hoe goed die gaat zitten.

Tbh denk ik niet dat je nog hoeft te reageren op een vraag die iemand vier maanden geleden stelde :'D

Hetzelfde als hierboven, alleen dan heb ik zelf wat besteld.
Het fijne is dat er vaak bij staat welke maat het model aanheeft en je kunt ook zien welke maat(weliswaar de Amerikaanse maat) het model over het algemeen heeft.(de meeste hebben US 2, dat is hier 34 volgens mij)

Het verschilt inderdaad per merk denk ik, ik heb alleen een minkpink jurkje, de madrid wol hoed en een riem(die helaas te groot is om om mijn middel heen te doen, tenzij ik er een hoop extra gaten in prik).

Voor schoenen(voornamelijk JC) kijk ik altijd even bij de reviews op Solestruck om te lezen of ze true to size zijn.

geen ervaring,