Bestellen forever21.

heee !
ik ben een beetje aan 't rondkijken op forever21.com, en zie wel heel erg leuke kleren staan.
ik wil misschien ook gaan bestellen, maar de verzendkosten zijn hoog omdat 't vanuit Amerika moet komen. de kleren zelf kosten helemaal niet zoveel…
dacht misschien zijner nog wel 2 of 3 anderen die willen meebestellen, zodat we verzendkosten kunnen delen?:slightly_smiling_face:
x

Ik wil wel bestellen , maar weet niet of het van mij mama mag!

Verzendkosten delen?
En wie krijgt de kleren dan? x3

Ik wil wel met je mee bestellen, en uiteraard de verzendkosten delen. Maar op forever21 zie k niet echt iets wat ik heeeeeeeeeeeeel graag wil, wel op delias.com :flushed:

FF kijken eerst monument! :couplekiss_man_woman:

Nope not my style… srry! :couplekiss_man_woman:

Ik vind het heel leuk, maar ik bestel liever met iemand mee die ik ken/hier in de buurt woont. Anders heeft straks 1 persoon de kleren en dan moet je het wéer naar elkaar opsturen wat ook nog wat kost. :wink:
Ik ben bezig m’n vriendinnen over te halen haha =P

Wat zijn de verzendkosten dan?

Order Amount International Express Standard Shipping & Handling
(5-10 business days up to 12 business days)
$0 - 25 $34.95
$25.01 - 50 $39.95
$50.01 - 100 $44.95
$100.01 - 150 $49.95
$150.01 - 200 $59.95
$200.01 - 400 $79.95
$400.01 - 600 $99.95
$600.01 - 800 $119.95
$800.01 - 1000 $139.95

ik wil eventueel wel wat bestellen maar wat zijn de verzendkosten in euro"s dan ?

een vriendin van me in in die winkel geweest in Amerika en het is echt vlutkwaliteit. Ik had gvraagd of ze voor me mee wilde nemen omdat 'k op die site allemaal leuke dingen had gezien maar uiteindelijk toch maar niet meegenomen omdat het dus zulke slechte kwaliteit is.

verzendkosten ineuro’s hangen er dus vanaf hoeveel je besteld…
$34,95 is ongeveer 23 euro geloof ik…

maarja als 't kutkwaliteit is is ook wel kut…

da tis best welveel…
Ook die kleding vind ikvrij duur…

wel cool, maar als t kut kwaliteit is, ga ik pas bestellen als de dollar heel laag staat :stuck_out_tongue:!

En de dollar blijft maar kelderen…! :drooling_face: :couplekiss_man_woman:

maar is t dan als je voor 0 - 25 dollar koopt dat je dan daar boven op nog 34.95 dollar betaald of is t dan in totaal 34.95?
dus als je iets van 5 euro koopt kost t ook 34.95?

Ik wil wel. ik ben alleen nog even aan het kijken, zie namelijk heeel veeeeel leuke blousjes :grinning:

ken die site/dat merk niet, maar zal wel even kijken :slightly_smiling_face:

Iemand geinteresseerd in een group order?

Jep! Ik ben geinteresseerd!