Bestellen bij Topshop - Card Number?

Hallo,
Ik ben bezig om wat te bestellen bij Topshop,
maar/en ik moet alleen nog mijn ‘Card number’ opgeven.
Ik heb al mijn Betaalrekening nummer en Pasnummer opgegeven,
maar dan telkens zegt ie dat ik het moet veranderen zegmaar.
Wat moet je daar dan invullen? ><

Up!
Iemand?

Dit zal vast bedoeld zijn voor óf creditcards [dus niet je rekeningnummer] of voor een tegoedbon / gift-voucher. Denk ik.

maar ik wel Maestro. (aangevinkt)
(Ik heb geen verstand van creditcards, is dat ook Maestro dan?)
En kan ik dan niet bestellen bij Topshop als ik geen creditcard heb?

Is je Maestro een creditcard of een bankpas? Ik heb namelijk ook een bankpas waar Maestro op staat, en is dus géén creditcard. Volgens de website accepteren ze alleen creditcards of Paypal.
[Paypal is heel makkelijk te doen en is aan te sluiten op je gewone bankrekening. Het duurt wel even voordat je ermee kan betalen aangezien ze je gegevens willen controleren en ze 2 codes sturen. Dan wordt er een bedrag overgemaakt van bijv. 1 cent met als details de code die je dus moet invullen; dit kan een paar dagen duren volgens de website maar bij mij stond het de volgende dag er al op. Hierna kan je er gewoon gebruik van maken.]

Dankjewel.

Dus als ik het goed heb;

Ik heb nu een bankpas van Maestro, geen creditcard en geen paypal.
Dan kan ik niet bestellen op Topshop?

Dan zal ik eens kijken naar Paypal…
ik had namelijk iets heel leuks gezien op Topshop!
Maarja…

Dubbelpost.

Volgens de website kan je anders inderdaad niet bestellen/betalen.