Bestellen bij Topshop - Card Number?

Hallo,
Ik ben bezig om wat te bestellen bij Topshop,
maar/en ik moet alleen nog mijn ‘Card number’ opgeven.
Ik heb al mijn Betaalrekening nummer en Pasnummer opgegeven,
maar dan telkens zegt ie dat ik het moet veranderen zegmaar.
Wat moet je daar dan invullen? ><

Up!
Iemand?

Dit zal vast bedoeld zijn voor óf creditcards [dus niet je rekeningnummer] of voor een tegoedbon / gift-voucher. Denk ik.

maar ik wel Maestro. (aangevinkt)
(Ik heb geen verstand van creditcards, is dat ook Maestro dan?)
En kan ik dan niet bestellen bij Topshop als ik geen creditcard heb?

Is je Maestro een creditcard of een bankpas? Ik heb namelijk ook een bankpas waar Maestro op staat, en is dus géén creditcard. Volgens de website accepteren ze alleen creditcards of Paypal.
[Paypal is heel makkelijk te doen en is aan te sluiten op je gewone bankrekening. Het duurt wel even voordat je ermee kan betalen aangezien ze je gegevens willen controleren en ze 2 codes sturen. Dan wordt er een bedrag overgemaakt van bijv. 1 cent met als details de code die je dus moet invullen; dit kan een paar dagen duren volgens de website maar bij mij stond het de volgende dag er al op. Hierna kan je er gewoon gebruik van maken.]

Dankjewel.

Dus als ik het goed heb;

Ik heb nu een bankpas van Maestro, geen creditcard en geen paypal.
Dan kan ik niet bestellen op Topshop?

Dan zal ik eens kijken naar Paypal…
ik had namelijk iets heel leuks gezien op Topshop!
Maarja…

Dubbelpost.

Volgens de website kan je anders inderdaad niet bestellen/betalen.

Trouwens een tip voor PayPal: Als je een account hebt aangemaakt, stort er dan meteen wat geld op [dus het bedrag wat je uit wilt geven], want dat had ik zelf niet gedaan en het duurde bijna 2 weken voordat alles helemaal overgemaakt was. [Er wordt namelijk eerst geld van je rekening afgehaald en naar je PayPal gestuurd; het verwerken duurt een paar dagen. Vervolgens moet het geld overgemaakt worden naar de winkel, wat ook een paar dagen duurt en dan moet het daar dus nog verwerkt worden en het pakketje verstuurd worden. Als je al geld op je rekening hebt staan, sla je dus de 1e stap al over en betaal je rechtstreeks van je ‘PayPal-rekening’. [Let wel: Het duurt natuurlijk ook weer een aantal dagen voordat je geld van je rekening op je PayPal-account staat, dus voor je je 1e bestelling kan doen ben je wel dus een paar dagen bezig, maar voor volgende bestellingen is het een stuk handiger! [Nog beter is een creditcard, want dat werkt sneller, maar ja, als je die net als ik niet hebt, is dit een goede oplossing.]