Bestellen bij Nasty Gal

Hoi meiden!
Ik heb de zoekfunctie gebruik maar kon geen antwoord op mijn vraag vinden, dus maak ik hier even een nieuw topic voor aan. Ik kijk vaak op de site van Nasty Gal en heb ook heel vaak op het punt gestaan om iets te bestellen. Maar omdat de kleding helemaal vanuit Amerika moet komen ben ik bang dat er veel extra kosten bijkomen, in verband met de import. Ik kan hier niet echt iets over vinden dus ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft!

Alvast bedankt!

Het klinkt een beetje onlogisch, maar als ik jou was zou ik even in het Jeffrey Campbell topic kijken. Als ik het me goed kan herinneren zijn daar wel wat meiden die hun Lita’s/Foxy’s etc daar besteld hebben of wilden bestellen, dus die hebben er meer ervaring mee!

Wat hierboven neer is gezet inderdaad. Ik stond een paar maanden geleden zelf ook op het punt iets te bestellen, maar aangezien de verzendkosten op zich al 30 dollar zijn en er dan misschien ook inderdaad nog invoerrechten bijkomen, werd het mij een beetje te veel. Hoeveel dat is weet ik helaas niet precies.

Ja precies, straks denk je dat je alles betaald hebt en komt er nog een flink bedrag bovenop. Kom niet graag voor verassingen te staan! Maar in ieder geval bedankt, ik ga het Jeffrey Campbell topic eens doorspitten!

Ik heb er ervaring mee, net gister mijn bestelling binnen gehad.
Eerst hoge verzendkosten (maar dat was omdat ik hem per se wilde tracken), en later kwam er dus nog 40,95 euro inklaringskosten, douane etc. bij!

Ik vond dat niet heel leuk, want als ik had geweten dat het daardoor zo duur zou uitvallen, had ik het helemaal niet gedaan. Ben wel heel blij met de kleding! Alles was mooi en netjes, geen fouten etc.
Want als je het retourneert krijg je de inklaringskosten geloof ik niet vergoed.

Maar misschien kun je kijken of er meiden zijn die samen met je willen bestellen, want dan kost het minder per persoon met de verzendkosten etc.

De extra kosten kan je berekenen. Ik heb geen ervaring met Nasty Gal (weet niet eens wat het is :wink:) maar wel met andere amerikaanse webshops.
Extra kosten krijg je soms helemaal niet (ze moeten je pakketje er maar net uitpikken, volgensmij is die kans ongeveer 50/50). Als je ze wel krijgt zit het zo:
<€22: Je hoeft niks extra’s te betalen.
€22-€150: Je moet 21% BTW betalen over het bedrag + inklaringskosten, die zijn bij TNT volgensmij €12,50.
€150> : Je moet de BTW, de inklaringskosten én douanerechten betalen (hoeveel douanerechten zijn is afhankelijk van wat voor iets je besteld hebt).

Jep die komen er boven op afhankelijk van het bedrag, zoals Loeske91 aangeeft.
Dat ben ik wel gewend als ik vanuit Amerika bestel.
Deze kosten komen er in Nederland bij, de site heeft daar niks mee van doen.

EMS wordt er bijna standaard uitgepikt: vind ik nogal flauw, aangezien je veel betaalt om het binnen 3-6 dagen binnen te krijgen.

ik wil ook wat bestellen daar, maar ik kan op de site niets vinden over retourneren. Zitten daar ook nog kosten aan verbonden?

De verzendkosten zijn voor je eigen rekening lijkt me.

ik heb er een tijd geleden steve madden schoenen gekocht bij nasty gal,
deze waren 60 euro maar uiteindelijk kwam ik uit op 130 euro.
zelf vond ik het niet zo erg, ik had er al rekening mee gehouden.
bij mij was ook alles mooi en netjes idd

Bij Nasty Gal kan je idd extra douanekosten verwachten, gezien het uit Amerika komt. Ik geloof dat je boven de 30 euro al moet betalen? Het is afhankelijk van de prijs van je artikelen hoe hoog dat bedrag gaat zijn.

Boven de 22 euro zelfs al :frowning_face: