Bestellen bij H&M: Acceptgiro, maandfactuur of H&M rekening?

Help!
  • help
  • help 

0 stemmers

Ik vroeg me af wat jullie altijd doen, wanneer je iets bij H&M online besteld? Ik zie namelijk niet helemaal het verschil tussen acceptgiro & een maanfactuur, behalve dat je bij een acceptgiro binnen 14 dagen moet betalen, en bij een maandfactuur binnen een maand? Maar dat zal ik wel fout hebben, er zullen wel meer verschillen zijn, alleen weet ik dus niet wat dat precies is. Dus mijn vraag, op welke manier bestel jij altijd, + waarom?

Oja, nog een vraag. Stel je bestelt 6 dingen, met een acceptgiro bij je bestelling, vervolgens stuur je 2 dingen terug, hoef je dan ook alleen maar die overige 4 dingen te betalen, of moet je ze eerst alle 6 betalen, en vervolgens wordt het geld van die andere 2 dingen teruggestort op je rekening? (als je het begrijpt)

:stuck_out_tongue:

Kom op mensen, graag antwoord op m’n vraag/vragen. :flushed:

Ik doe het altijd via acceptgiro, gewoon omdat ik het makkelijk vind en heb er eigenlijk niet echt een rede voor.

Als je 6 dingen koopt en er 2 terugstuurt, betaal je gewoon die 4 dingen plus 1 euro retourkosten. Je moet het niet allemaal betalen, want als je teveel betaald wordt het omgezet in een tegoed.

Okee, dus als ik het goed begrijp: ik ontvang 6 dingen + een acceptgiro, vervolgens stuur ik 2 dingen terug + de acceptgiro, en ik betaal alleen die 4 overgebleven dingen. En dan is er verder niks met tegoed ofzo, blabla.

Als je op de poll stemt, wil je dan ook ff uitleggen waarom :stuck_out_tongue:

ja, ik zeur.

Ik doe het altijd via pappie’s creditcard xD. En daarna moet ik hem terugbetalen. Geen van de bovengenoemde dus

haha, okee ja dat kan natuurlijk ook nog! :grinning:

Maandfactuur :frowning_face:
Kan niet anders omdat we 2 keer te laat hebben betaald ofzoiets?
Mede dankzij mijn o zo lieve zus :frowning_face:

ah dat is kut :astonished:

maandfactuur, ik vind het handiger om het een maand uit te stellen haha, vaak heb ik geen geld wanneer ik het bestel, maar wel wanneer ik het moet betalen.

up.

Ik doe altijd een acceptgiro, weet je tenminste zeker dat je niet met schulden komt te zitten.

Altijd acceptgiro

upperrr.

Maandfactuur, want meestal als ik iets bestel is mijn geld dezelfde maand al op, en als ik de volgende maand betaal is mijn kleedgeld er weer:)