Bestellen bij gilly hicks

Hoihoi!
Ik had een vraagje aan mensen die wel eens bij gilly hicks bestellen.
Op de site staat namelijk dat het mogelijk is dat je bij je bestelling invoerrechten moet betalen.
Heeft iemand hier ervaring mee? En moest je ook invoerrechten betalen bij je bestelling?
Liefs xxx

iemandd ? :slightly_smiling_face:

Ik heb er al heel vaak besteld, je hoeft alleen maar 20 dollar te betalen als verzendkosten, maar het pakketje komt niet uit europa dus het gaat langs de douane dus soms als je pech hebt komen er invoerrechten bij. Bij mij is dat 1 keer gebeurd.

Groetjes x

Ahw oke thanks! En hoeveel invoerrechten moet je dan betalen ? XXX

‘Maar’ 20 doller verzendkosten :’)

Maar nee sorry ik heb geen ervaring met die site.

Ja sorry haha :p. Ik bedoelde met die maar dat er vaak geen invoerrechten bij komen haha :wink:

Ik heb wel vaker wat bij Gilly Hicks besteld en ik heb iedere keer een hoge rekening van de douane gekregen :frowning_face:
Als je naar deze site gaat http://www.invoercalculator.nl kan je precies uitvogelen wat je moet betalen!

20 dollar is echt niet normaal veel voor verzenden daar kan je nog een shirt zelf van kopen

heel erg bedankt!! xxx

Ik snap niet hoe die calculator werkt, (hij zegt dt je onde de 150 dollar geen doane kosten is maar dt klopt niet)
xxx

oh laat maar het is al gelukt haha

Maar het is een tip om het met andere mensen samen te doen, dan kan je de verzendkosten delen, dan valt het wel mee ! :wink: Of gewoon wachten tot er een actie is van gratis verzendkosten :slightly_smiling_face: x

Ik heb een keer samen met een vriendin en haar zusje spullen besteld bij Gilly Hicks. Wij moesten ook douane kosten betalen, maar dat kwam meer omdat mijn vriendin en haar zusje bijna een kledingkast konden vullen met alle spullen die ze besteld hadden.

Ik weet niet of je douane kosten moet betalen. Maar ik denk van wel omdat het van buiten Europa komt.