Besteld bij New Look, de helft ontvangen !

Hoi !

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst bij new look, van 11 artikelen, dit staat ook bij mijn order history. Ik heb daarvoor het hele bedrag betaald. Vandaag heb ik 2 zakken met maar 7 artikelen gekregen. Er zit een lijst bij waar 10 atrikelen opstaan, allemaal afgevinkt, maar er zitten maar 7 artikelen in de zak. Er zijn dus al twee fouten gemaakt. Er mist een artikel op de lijst, en er missen dus 4 artikelen in de zak !

Wat moet ik nu doen? Een mail sturen?
xx

Mailtje sturen of even bellen naar de klantenservice.

Ja lijkt me handig , of een brief met bankafschrift, die lijst , en je koopgeschiedenisding .Dan is het duidelijk wat je hebt besteld en dat je er voor betaald hebt.

Bellen werkt het beste denk ik, en het snelst
of langs Rotterdam :’)
Ik heb laatst ook besteld en bij mij ging het gelukkig helemaal goed! Ook super snel en heel netjes ingepakt! Wat stom dan zeg bij jou!

Maar misschien kan het ook dat die artikelen niet in voorraad waren en later werden geleverd, maar dan is het wel weer gek dat er 10 op de bon stond, en jij er maar 7 kreeg :see_no_evil:

Ik zou denk ik even mailen of de klantenservice bellen (maar dat zal wel duur zijn.)
Verder weet ik het ook niet.

Upp voor jou dan maar (:!

Ik stuur wel even een mail. Baal dr flink van en mn moeder ook. Kreeg dr eindelijk zover om wat te bestellen uit het buitenland, gaat het fout !

Mams heeft net gebeld. Ze storten het geld van de missende artikelen terug. Jammer! Dat waren wel leuke dingen. Wel netjes afgehandeld in ieder geval, alleen mn moeder wilt nooit meer wat bestellen. Echt balen.

ahh dat is echt jammer zeg :frowning_face: bij mij is het al die jaren met online bestellen maar 1 keer fout gegaan…