Besteld bij: Computerstore

Hoi Dames,

Ik heb een bedragje bij elkaar gespaard om een nieuwe computer te kopen, mijn laptop is naar zo’n 4 jaar klinisch dood. o_O’’
Ik ben op internet gaan kijken naar een aanbieding voor alles in een: beeldscherm, destkop, toetsenbord en muis… deze heb ik gevonden op: computerstore.nl

Mijn vraag was nu heeft iemand toevallig al bij deze site een keer besteld? En denk je ook dat het betrouwbaar is…

xx (:

Geen idee, ik zou het gewoon in de winkel kopen.
Dan heb je ook nog garantie enzo.

Ga gewoon naar de mediamarkt of dixons ofzo. Ik vind een computer bestellen op internet sowieso geen goed idee. Je weet maar nooit.

http://www.computerstore.nl/images/default/thuiswinkel_logo.gif

waarschijnlijk wel als je dit tekentje ziet.
je kunt dat altijd op internet nog opzoeken.
denk niet dat je het op girlscene te weten krijgt!

ik zou als ik jou was gewoon in een winkel kijken naar een aanbieding
of bestellen op een site waar ook een winkel van is bv dixons ofzo.
want stel dat er nou wat mee is is het een heel gedoe om hem terug te steuren meestal,of dat er wat aan gedaan word en dat is gewoon makkelijk als je zo terug kan gaan met je computer naar bv een dixons.

maar dat is mijn mening.
want mijn vriend heeft ooit bij dell gekocht maar daar is toen heel moeilijk gedaan want die laptop deed het niet naar behoren!en hij heeft vet vaak gebeld wat ook nog is duur is omdat het 0900 nr was. en elke keer vroeg die kan ik hem niet terug sturen zodat jullie kunnen kijken maar dat kon steeds niet.
uiteindelijk voor de helft minder verkocht terwijl die net nieuw was!

dus mijn aanrader koop in een winkel!

even kijken of het aangesloten is bij de kamer van koophandel!
verder staan op de site van kassa nog tips om te zien of het betrouwbaar is!

ooh, dan zou ik het doen!