Beste zonnebrandcrème voor rode kreeften

ik verbrand altijd superduper snel, en vroeg me af of iemand een hele goeie zonnebrandcreme weet?
Maakt niet uit van welk merk en hoe duur

Topictitel mag niet in hoofdletters.

Ik gebruik zelf altijd Lancaster. Ong €30 en te koop bij Ici Paris en Douglas enzo.
Werkt voor mij fantastisch, ben zelf ook iemand die erg snel verbrand.

http://cdn.johnbeerens.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/200x/8d5fdfed6d3bf949edf21d3269b12454/r/i/riemann-spf-20.jpg

Deze is heel goed als je snel verbrand of gevoelig bent voor de zon

Dieren hebben geen zonnebrandcreme nodig.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Olijfolie, even in laten sudderen en warm opdienen.

Wat maak jij veel topic aan zeg…
En zonnebrand is voor iedereen anders aangezien elke huid anders is. Je moet gewoon verschillende uitproberen en kijken welke het beste voor jou werkt. Sowieso de hoogste factor gebruiken, 50 dus.

Verander hem dan even!

Deze inderdaad! Zelfs op vakantie in Marokko ben ik totaal niet verbrand, echt superfijn en je hoeft je maar 1x per dag in te smeren. :bowing_man:

Topictitel mag inderdaad niet in hoofdletters, ik heb het aangepast.

Als je heel snel verbrand, dan zou ik gaan voor een zonnebrandcrème met SPF 50.

De beste (meest effectieve én veilige) die ik ken, is de Lovea Bio Spray Kids SPF 50. Ga je liever voor een zonnebrandcrème op basis van chemische UV-filters die geen wittige waas achterlaten, dan wijs ik je graag op de non-profit zonnebrandcrème samengesteld door Jetske Ultee: Suncover SPF 30.

Liefs,

Loes

Ik zou een zonnebrandcreme factor 50 kopen en regelmatig insmeren. Ik denk dat het dan niet uitmaakt welke je hebt, als jij hem maar fijn vind.

Inderdaad. Ik heb een superlichte huid dus kreeg pas de tip van een vriendin om Vision of P20 te gebruiken. Ik heb uiteindelijk toch gewoon Nivea gekocht in een hoge factor en werkt prima. Het is echt niet hoe duurder, hoe beter naar mijn mening.