Beste zelfbruiner ?!?!

die van dove en nivea stinken naar rotte sinaasappel bij mij.
maar ze zijn van vorig jaar x]

ik vind die van nivea en dove zo stinken, ik heb er nu een van the body shop, die stinkt niet zo en is super lekker :relieved:

Ik gebruik meestal biotherm :slightly_smiling_face:
Dies wel goed vind ik.
Van Dove kryg ik altijd vlekken.

[b]Geloof mij, ik heb tienduizende bruiningscreme gehad & ik kan je zeggen, het ligt aan iedereen zijn huid wel wat voor zelfbruiner je nodig hebt & goed is voor je gezicht .
zelf heb ik nu de lichte tint van Dove, en die ruikt lekker, na 3 dagen word je redelijk egaal bruin, en je krijgt niet snel vlekken .

Die van Nivea had ik ook zelfbruiner maar ten eerste die stonk , en je krijgt er snel vlekken mee .

TiPS VOOR DE MENSEN DiE HUN ZELFBRUiNER TE SNEL BRUiNWORDEND ViNDEN :
MENG JE ZELFBRUiNER MET BODYLOTiON .
PS. ZORG WEL DAT JE HET GOED MiXT, WANT ANDERS KRiJG JE VLEKKEN !
[/b]

toch raad ik aan als je er net aan begind, kruidvat zelfbruiner .
bruine doorzichtige fles met een beetje waterachtig spul erin

welke de gel, creme of spray?:face_with_raised_eyebrow:

Voor geleidelijk tintje zou ik zeggen L’oréal nutribronze ofwel die van kruidvat eigen merk dat Mascha in haar ene filmpje toont. Tis een hele grote bus zelfbruiningslotion. Hij trekt inderdaad supersnel in en je ziet al na paar dagen het verschil.

Als je een instant tintje wilt zou ik zeggen die van Collistar. Ik weet niet precies hoeveel hij kost maar ik denk niet zoooo veel en hij komt van de ici paris xl. Ik heb al veel instant zelfbruiners geprobeerd maar uiteindelijk kom ik toch altijd op die trug. Voor m’n gezicht gebruik ik die van Clinique omdat die getint is ^^

x

eigenlijk zou ik alleen mijn benen iets donkerder willen hebben, maar hoe doe je dit dan want anders ziet het er zo lelijk uit, dan zie je dat het ineens iets lichter wordt?
tips asjeblieft? :slightly_smiling_face:

ik gebruikte een x,
en toen werd ik geel.
dus nu niet meer. (:

haha, puur natuur. [aa’]

Ik gebruik Kruidvat Satine Summer Skin Body Lotion. Omdat het dus eigenlijk een bodylotion is wordt je heel geleidelijk bruin en krijg je geen vlekken (tenzij je wel heel raar smeert). Na ongeveer drie keer smeren begon ik resultaat te zien. De prijs is ¤2,99 per ‘fles’.

Mij lijkt die nieuwe zonnecreme wel wat.
Van niveavolgens mij, daar zit iets in waardoor je sneller bruin ben.
Iets met pigment ofzo?
Heeft iemand deze al ooit gebruikt?

Up voor deze vraag.

Ik vind de spray van de hema ook super fijn, ik was binnen 2 dagen ook echt goed bruin, alleen gaat hij wel snel op.

http://lightlycolours.blogspot.com/
Lees mijn bericht over garnier zelfbruiner in mijn blog :grinning:

http://www.royaltanning-s…ops/081216/Products/EF007 ;;
Ed hardy, echt echt echt heeeeeeeeel goed! Beste ever.

hahah ja dat zal ook wel voor die prijs x’D
Heb ik er echt niet voor over.

Wordt het met een spray niet heel ongelijkmatig?

Die van Olaz is heel fijn :grinning:.

Werkt die goed? Is dat die van die honingreeks?

Ik heb deze ook!
Ik vind het de beste die ik heb gehad, want van andere zelfbruiners werd ik oranje & van deze echt bruin. (=
Echt goed voor die prijs.