Beste zelfbruiner ?!?!

ik wil over me hele lichaam beetje bruiner worden,
wie weet een hele goeie zelfbruiner ? (a)

xx

ik heb nivea summer beauty, bruine tint in 5 dagen!
je hebt hem in een lichte versie(die heb ik) en in een donkerdere!
ik heb me deze week voor het eerst weer ingesmeert alleen mn gezicht vind ik iets te bruin(dan moet je er denk ik eentje speciaal voor je gezicht kopen)
maar ik vind de nivea wel fijn natuurlijk zie je toch wel een beetje dat het niet echt ‘echt’ bruin is maar het geeft een vrij bruine neutrale kleur (:
ps. eerst srubben&goed uitsmeren&niet te dik!

Heb ik ooook! aanrader :d

Ik gebruik dat niet, omdat ik bij iedereen zie/hoor dat je er oranje van wordt. Ik smeer me gewoon in met een goede zonnebrandcreme en ga lekker in de zon zitten, vind ik nog lekker ook.

Ja ik gebruik het ook niet, wat een gedoe vind ik dat !
Ik ga gewoon lekker onder de zonnebank/in de zon :grinning:

Kruitvat huismerk heeft een hele fijne.

en ik heb 'm ook!
idd een aanrader.

die heb ik ook gehad, ik vind hem opzich wel oke alleen je wor in 1x zo bruin en bij nivea en dove ook trouwens gaat het meer geleidelijk

Ik gebruik zelf ook geen zelfbruiner meer maar eerst gebruikte ik nivea summer beauty maar daar werd ik een beetje oranje/geel van terwijl ik echt super goed had uit gesmeert enzo dus ik vind het geen aanrader…

wisten jullie trouwens dat ze een wet willen maken dat jongeren onder de 18 niet meer onder de zonnebank mogen omdat je daar zo snel kanker van krijgt en zo en in Belgie schijnt deze wet al ingevoerd te zijn(vorig jaar ofzo…)

ik had er één van loreal met glittertjes, werkte op zich wel, ik heb er alleen geen geduld voor, en hij stonk :face_vomiting:

Ja, behalve als je op vakantie naar afrika gaat ofzo dat je dan van te voren tegen het verbranden even onder de zonnebank mag, iig zoiets had ik gehoord.
Maar er zijn toch altijd nog wel mensen die thuis zonnebanken hebben, of die na hun 18e gaan zonnebanken.

voor je gezicht of lichaam?
ik heb voor mn gezicht ipv foundation een zelfbruiner van Chanel,
hij ruikt niet super lekker, maar hij is heel natuurlijk en werkt verder super goed! Als je geintresseerd bent wil ik wel naar de naam kijken …

instant kleurtje: garnier die spuitbus is wel fijn
langzaam kleurtje: l’oréal nutribronze

als je vette huid hebt in je gezicht zou ik er wel eentje speciaal voor het gezicht kopen want in die voor het lichaam zitten vaak olie etc in.

kus!

Ik vind die van het Kruidvat huismerk ook super! Die gebruik ik voor mijn lichaam. Nivea Sun Touch gebruik ik voor mijn gezicht, maar kan voor gezicht én lichaam.

En welke stinkt het minste?

Ik heb die van l’oréal, Siblime Bronze; werkt heel goed, natuurlijk, geen vlekken en na een paar uur al een mooie teint (ik heb liever een die meteen goed bruint dan eentje die ik moet ‘opbouwen’) maar die riekt nogal en die geur blijft wel een tijdje hangen… En dat vindt mijn vriend maar niks:)

Bij de test van Kassa kwam Nivea summer beauty als winnaar

boitherm. absolute top! kost wat maar dan heb je ook wat.
geen vlekken en het werkt eigenlijk vrijwel meteen. en groot voordeel hij plakt niet!en echt een mooie bruine kleur.

Bij de test van Kassa kwam Nivea summer beauty als winnaar

oke maar welke hebben ze verder allemaal getest, want ze hebben ze vast niet allemaal gehad…

ik heb er 1 van l’oreal
het is een zelbruinende gel maar ik weet niet meer hoe hij precies noemt…
hij is wel heel erg fijn en ruikt goed
:sunglasses:

jaa die heb ik ook gehad, werd er wel bruin van, maar was er ook allergies voor :S

en die van loreál heb ik ook gehad, alleen daar werd ik geel van en was ik dus ook allergies :S

Inderdaad, ik wil ook graag een goede zelfbruiner…
in de Fancy stond dat op nummer 2 van de Kassa test
die van Kruidvat is, (Satine Soft Tan Summer Skin Bodylotion)
maar heeft iemand daar ervaring mee,
wordt je daar gelijk bruin mee (in 1/2 dagen zeg maar)
of moet je echt geleidelijk opbouwen?

xxx