Beste zelfbruiner op dit moment?

Hoi iedereen!
Zoals de titel al zegt, wat vinden jullie op dit moment de beste, meest natuurlijke zelfbruiner/zelfbruinende bodylotion?
Wel een voor het lichaam, niet gezicht.
Ik heb al die van dove geprobeerd, 1 van garnier geloof ik en van kruidvat zelf. Dat waren allemaal van die zelfbruinende bodylotions waar je dus geleidelijk een kleurtje van krijgt.
Die van Dove vind ik tot nu toe de beste, maar ik vergeet het soms of heb gewoon geen zin om me weer helemaal in te smeren. :flushed:

Voor mij zou het makkelijkste zijn om gewoon 1 keer in de week ofzo me te hoeven insmeren dat ik gelijk een mooi kleurtje heb maar dat ook wel blijft zitten na het wassen ( weet niet of dat bestaat )

Dat is voor iedereen anders, niemand heeft dezelfde huid. Waar Dove bij de ene mooi uitpakt, komt er bij mij helemaal geen kleur vanaf. Het is gewoon testen. Ik gebruikte ‘vroeger’ weleens de doekjes van de kruidvat, die gaven wel een mooie kleur. De laatste die ik heb gebruikt was de lotion van de kruidvat maar inmiddels hebben mijn benen een kleurtje opgebouwd die blijvend is dus gebruik ik het niet meer.

St moriz en st tropez (laatste is behoorlijk duur)
Ik vind de merken uit de nederlandse drogisterijen niks, die zijn vaak erg oranje

Melanotan 2 voor als je mooi egaal bruin wilt worden!

St Moriz Instant Self Tanning Mousse. Ik heb wel de medium omdat ik die dark iets teveel van het goede vind.

Heeft iemand de spray en/of de Cocoa Brown van de Primark al geprobeerd? Ben vooral erg benieuwd naar de spray, daar is nog weinig over te vinden.

Inderdaad Dove Summer Glow en St. Tropez is fijn. Die laatste heeft meer een olijfkleurige ondertoon wat heel natuurlijk staat.

Ooit een keer een test geweest en daar kwam Nivea als beste uit. Heb die ook gebruikt. Erg fijn :slightly_smiling_face: Was een goudkleurige flacon.
Deze om precies te zijn

Kost ong. vijf euro bij de etos.

L’oreal heeft een heel fijn bronzing serum, het heet sublime bronze zelfbruinend serum. Het is de bedoeling dat je het 3 dagen achter elkaar elke dag 1x aanbrengt en na die drie dagen blijft het ongeveer 2 weken mooi zitten. Ik heb zelf een vrij lichte huid en deze zelfbruiner ziet er heel natuurlijk uit! Bij mij bleef die zelfs wel wat meer dan 2 weken zitten. Ik dacht dat hij iets van 18 euro kost, maar Kruidvat heeft wel geregeld acties van 1 + 1 gratis.

l’ oreal sublime is inderdaad heel goed en de st tropez ook.

die van de primark was de grootste fout in mijn leven want ik zag er uit als een wortel.

Haha sorry, maar hier moest ik toch best een klein beetje om lachen.

Die van het kruidvat voor €5,50 voor 200ml ofzo.
Ruikt niet naar zelfbruiner,
geeft een heel subtiel laagje en je brengt het aan als bodylotion.
Doordat het zo subtiel is, krijg je ook geen strepen.
Maar je kan hem wel fijn opbouwen, na vier dagen (elke avond insmeren) ben ik echt lekker bruin!

Ik heb die bij Captain tan besteld, maar bij andere webwinkels zijn ze soms een stuk goedkoper.

Wow, bestaat deze nog??

Dat weet ik eigenlijk niet :cold_sweat:
Dat is de enige die ik ooit gebruikt heb.
Ik hoop voor de witte huidjes onder ons dat 'ie nog bestaat want hij was enorm fijn en rook lekker! En goedkoop en niet-wortelig haha

*edit: niet helemaal waar, herinner me ook een soort spray flacon van L oreal… 1 keer gebruikt; geen resultaat. Dus nog een keer gedaan. Volgende dag een wandelende wortel. Nu zou je denken: who cares, even lange broeken aan… Ik turnde destijds drie keer in de week haha. Kreeg wel wat opmerkingen en werd uitgelachen na mijn verhaal :hammer: :stuck_out_tongue:

Ik heb vorig jaar bij de primark in londen een tanning mousse van CB gekocht (http://www.cocoabrown.ie ik heb die 1 uur mousse)
Heb deze van de week getest en hij is echt geweldig. Geen oranje kleur maar echt bruin, brengt heel makkelijk en egaal aan, nog beter dan mn vertrouwde st moriz (en dat zegt wat!) en blijft goed zitten. Er staat na 1/2/3 uur afwassen maar ik brengn hem 's avonds aan (uurtje voor ik naar bed ga) en dan volgende ochtend douchen.
Na een dag of 3 vervaagt de kleur, maar dit gaat heel geleidelijk, dus niet met rare vlekken.
Bij de primark was die toen erg goedkoop (4 pond ofzo). In NL is die volgens mij niet tekoop, maar wel online.
Echt een aanrader!!

Hij is £6, zag 'm van het weekend staan. Is het niet erg donker als je het de hele nacht laat inwerken? Ik heb echt een hele lichte huis namelijk en anders is het verschil zo groot haha.

Ik vind die van Lancaster heel fijn!

Nee is helemaal niet zo donker. 'S ochtends was je het laagje eraf en blijft er een mooi bruin kleurtje over, niet heel erg donker

Ik heb de zelfbruiner van de primark nu al een paar keer gebruikt en hij bevalt me prima. Hij kost rond de 3 euro en word niet oranje maar gewoon mooi bruin. Wel goed oppassen dat je geen vlekken krijgt maar daarvoor is de handschoen echt perfect!