Beste vriendin

Mijn beste vriendin heeft vorig jaar een jongen ontmoet, zijn msn gekregen enz. Ze praatte echt heel veel met hem, zag hem vaak in een club, heeft paar keer afgesproken met hem en gezoend. Maar normaal als je paar keer zoent met iemand en afspreekt dan zit je ook te denken waar je nu zit met hem… Maar het ging gewoon zo door het hele jaar, het afspreken werd wel wat minder maar ze zag hem nog altijd in die club enzo. Ze heeft vaak gezegd dat ze hem los ging laten maar elke keer als ik dacht dat ze er overheen was reageerde hij weer of zag ze hem weer… Toen haar verjaardag werd gevierd kwam hij dus ook. Ze wist het op gegeven moment allemaal niet meer en toen heeft ze lang zitten praten met hem. Hij zei dat hij haar leuk vond maar verder niet… oke duidelijk dus. Nou we waren een paar maanden verder na dat en ik was er zeker van dat ze er overheen was. Nou wat denk je, vorige week zondag zag ze hem weer in die club en heeft weer gezoend met hem. En nu praat hij weer op msn en haar gevoelens voor hem zijn weer terug… En wat ook raar is dat hij wel jaloers word als ze het over jongens heeft?

Maar dan denk ik wat wil hij nou? want ik kan wel elke keer tegen haar zeggen laat hem met rust maar het komt toch elke keer terug. En ik vind ze super leuk samen maar of dat hem gaat worden?

sorry, beetje lange tekst.

Ik denk dat het de keuze is van je vriendin? Die zoent de hele tijd met hem, jij niet toch? (;

Laat ze mooi doen wat ze willen?

ja maar ik kan zien dat ze ermee zit en ik wil gewoon helpen

niemand? ;o

-

Ze moet hem gewoon volledig uit haar leven zetten… Als ze dat niet doet, gaat ze altijd hoop blijven hebben, dat is volkomen normaal. Maar ze moet er een punt achter zetten als ze iemand wil leren kennen die wel voor haar wil gaan.

Ik denk wel dat als ze iemand leert kennen ze voor diegene gaat maar tot die tijd gaat ze elke keer terug naar hem… maar het is gewoon raar want hij word wel jaloers als ze met andere jongens omgaat enzo en hij heeft gezegd dat hij hoopte als hij niet meer zo playerig was dat ze er nog was…